Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 29 november 2014

Av Anton Trygg - 29 november 2014 23:55

Vad är det för jävla amatör domare i SHL för att igår såg jag att domarna älskar Leksand. Men så tycker jag ej det ska va åt någon lag i serien. Fel då ska dem ej få döma om dem ej dömer rättvist. Fan vad irriterad jag blir.

Av Anton Trygg - 29 november 2014 23:39

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Ikväll så förlorade ÖREBRO HK derbymatchen mot skräplaget FÄRJESTADS BK med 1-2 hemma i ett fullsatt BEHRN ARENA. Ikväll så kom också ÖREBROS andra raka förlust. Men nu så blir det ett kort uppehåll för ÖREBRO HK och nästa match är på fredag den 5 december. Jag var aldrig till BEHRN ARENA och tittade på matchen. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening trots förlusten. /Anton

Av Anton Trygg - 29 november 2014 23:07

Hej! Idag på eftermiddagen då tittade jag på hockey på C sport på datorn med Anders. För ett litet tag sen då åt jag lövbiff med pommes frites, sallad och sås. Mumsfillibaba var det. Nu så tar jag det bara lugnt inan sovdags. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 29 november 2014 15:23

God eftermiddag på er alla!
På förmiddagen då åt jag frukost. Sen så har jag julpynta. Nu så är Anders här. Och snart så börjar hockey på datorn också. Ha nu en jätte bra lördag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 29 november 2014 01:35

Hej! Nyss så har jag borstat tänderna. Nu så ligger jag i sängen och ska sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards