Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 16 november 2014

Av Anton Trygg - 16 november 2014 21:20

Det är så spännande på filmen Maria Lang: Rosor, kyssar och döden så att jag är rädd!

Av Anton Trygg - 16 november 2014 21:08

Idag är det söndag och det betyder också att det är ett spännande avsnitt av Maria Lang!

Av Anton Trygg - 16 november 2014 20:39

Hej! Idag har dagen bjudit på gott och blandat. Idag var Mormor här hemma hos oss och åt mat med mig, Mamma och Alexander. Sen så åkte Alexander tåg tillbaka till Stockholm. Jag och Mamma var också senare hem till Mormor som har flyttat och hjälp henne och satta ihop en byrå. Nyss så var vi till MM och där så träffade vi Eva, Amanda och Moa. Vi var också till Sibylla och då köpte Mamma en kebabtallrik till mig. Nu så är vi hemma igen och nu så ska jag också äta en kebabtallrik och senare titta på Maria Lang: Rosor, kyssar och döden på TV4. Ha nu en jätte bra söndagskvällen på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 16 november 2014 11:18

Hej! För ett litet tag sen då gick jag upp ur sängen och kläde på mig kläderna. Nu så äter jag frukost och sen så vet jag inte vad jag ska göra. Ha nu en jätte bra söndag på er alla Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 16 november 2014 01:38

Hej! Jag har nu fortfarande ont i örat. Men nu så ska jag lägga mig i sängen och sova och hoppas på att jag är smärtfri imorgon. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 16 november 2014 00:29

Jag var så dum i huvudet så att jag satt in insatsen i örat och sen så gick piggen sönder och jag tror också att den har fastnat i örat. Nu så har jag as ont.

Av Anton Trygg - 16 november 2014 00:22

Hej! Det blev en lyckad kväll igår ändå fast jag mådde dålig. Igår på eftermiddagen då åt jag, Mamma och Anders en familjepizza. På eftermiddag/kväll så tittade jag och Anders på hockey på C sport. Senare på kvällen Igår så åt jag och min bror Alexander kvällsmat. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards