Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 26 november 2014

Av Anton Trygg - 26 november 2014 23:58

Hej på er alla Hockey-Vänner!
I första perioden då petade LULEÅS målvakt bort den trasiga klubben som låg på isen mot en motståndaren. Då blev det straff för ÖREBRO HK och då gjorde DANIEL VIKSTEN 1-0. Tid 16:28 in i första perioden då utökade ÖREBRO HK ledningen då mål av TIM WALLACE som gjorde 2-0. I andra perioden då utökade ÖREBRO HK återigen ledningen men då mål av MARTIN JOHANSSON som gjorde 3-0 och slutresultatet. Grattis till segern och tre sköna poäng. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 26 november 2014 21:38

ÖREBRO HK vann med hela 3-0 på hemmaplan fan vad gött. Ikväll så höll också Örebromålvakten Julius Hudacek nollan hela matchen. Nu så åker en glad Anton hem till elevhemmet.

Av Anton Trygg - 26 november 2014 17:28

Gameday: Ikväll vill jag att Örebro ska köra över norrbottningarna rejält på hemmaplan. Visa nu ikväll Örebro vad skåpet ska stå för så att ni klättrar uppåt i SHL-tabellen där ni hör hemma. Också så ska LULEÅ HF ha däng ikväll. Go Örebro Go

Av Anton Trygg - 26 november 2014 16:27

Matchdag: ÖREBRO HK mot LULEÅ HF. Kom-ihåg också Örebro att ni ska kör ner Luleå på jorden ikväll på hemmaplan. Jag kommer till BEHRN ARENA ikväll och hejar fram Örebro till en seger. Heja Örebro

Av Anton Trygg - 26 november 2014 16:09

Hej! Idag har jag kört hjullastare Hitachi 150 tillsammans med komvux eleven Anders. Idag på förmiddagen då hade jag utvecklingssamtal och på eftermiddagen då tränade jag på att lasta flis i skopan och sen göra en hög. När jag slutade skolan då byte jag om mig. Och sen så åkte jag länsbuss 314 till resecentrum. Nu så är jag på resecentrum och väntar på stadsbuss 6. Sen så ska jag åka stadsbuss 6 hem till lavendelvägen/elevhemmet. Hemma på elevhemmet svanen då ska jag duscha och äta kvällsmat. Vid klockan 18:10 då ska jag åka stadsbuss 6 till hemmansvägen. På hemmansvägen där ska jag gå av bussen och gå till BEHRN ARENA och titta på hockey. När hockey är slut då ska jag gå tillbaka till hemmansvägen och vänta på bussen. Och senare då ska jag åka stadsbuss 6 hem till lavendelvägen/elevhemmet. Ha nu en jätte bra onsdagseftermiddag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 26 november 2014 06:06

Hej! Haha var tycker att denna bild är rolig. Nu så ska jag och Mamma iallafall gå upp här på elevhemmet svanen och jag ska också klä på mig kläderna. Sen så ska jag och Mamma äta frukost. Senare då ska jag bädda min säng och borsta tänderna. Vid klockan 07:15 då ska Mamma köra mig till Kvinnerstaskolan. Idag klockan 10:00 då ska vi ha utvecklingssamtal i Kvinnerstaskolan. Ha nu en jätte bra onsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards