Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 10 november 2014

Av Anton Trygg - 10 november 2014 22:48

Hej! Jag få hålla humöret öppet med att skratta åt denna bild. Men iallafall så har jag nyss borstat tänderna. Jag har också precis pratat med bästa Mamma i mobiltelefonen. Nu så ska det blir välbehövligt med lite sömn. Så nu säger jag godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 10 november 2014 20:33

Hej! För ett litet tag sen då var jag ute och cyklade lite. Nyss så hade vi också husmöte och fikade med ananaspaj. Nu så ska duscha. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 10 november 2014 16:39

Hej! Tack gode Gud att inte boendepersonalen har varit inne i mitt rum och släkt ljusstakarna och glasskulan. Därför när jag nu kom hem då lyste det så fint i mitt fönster. Vi ska om ett tag äta mat. Ha nu en jätte bra eftermiddag/kväll på er alla. Kramizar <3 A

Av Anton Trygg - 10 november 2014 15:10

Hej! Idag var det inge bra dag för mig. För att jag klarade ingenting på simulatorna och på liber programmet på datorn. Jag tycker att allting är svårt och jag är också värdelös. Nu så åker jag hem till elevhemmet svanen och bara ta det lugnt. Men nu först då åker jag stadsbuss 21 till Järntorget/slottet. På Järntorget/slottet där ska jag byta buss till stadsbuss 6 och sen åka stadsbuss 6 hem till lavendelvägen/elevhemmet. Hemma på elevhemmet svanen då ska jag äta kvällsmat. Ha nu en jätte bra måndagseftermiddag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 10 november 2014 13:26

Viktigt att ni använder reflexer. Så sätt på er reflexer när ni går ut i mörkret.

1: Använder du reflex?

2: Ja eller nej?

Av Anton Trygg - 10 november 2014 08:58

Välkommen måndag!
Suck så är det måndag igen och det är också och bra kämpa på. Men iallafall hemma på elevhemmet svanen då gick jag upp ur sängen och kläde på mig kläderna. Jag drog också upp rullgardinerna, satte på båda elljusstakarna och glaskulan. Jag åt också frukost tillsammans med boendepersonalen Jeanette och Alice. Sen så pratade jag med Mamma i mobiltelefonen, bäddade min mig säng och borsta tänderna. Vid klockan 08:35 då gick jag ut till busshållplatsen lavendelvägen och vänta på bussen. Nu så är jag på stadsbuss 6 på väg mot Järntorget/Slottet. På Järntorget/Sottet där ska jag byta buss till stadsbuss 21 och sen åka till tråkiga Berglunda företagsby. Ha nu en jätte bra måndag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards