Carl Anton Trygg

Alla inlägg under april 2013

Av Anton Trygg - 30 april 2013 23:18

Hej! Har ni haft en bra Valborgsmässoafton? När jag kom med tåget till Ludvika station. Då stog mamma och vänta på mig där. Vi åkte hem. Jag var lite vid datorn. Sen åkte jag och mamma till solomio för jag skulle äta mat där. Jag åt skrovmål det är pomfrites, kebab och bröd. Också Drack jag coca cola. Sen åkte vi till saxdalen och lyssna saxdalens manskör och titta på majbrasa och fyrverkerier. Sen åkte vi hem. Ha en bra Valborg/natt på er alla. /Anton <3

Av Anton Trygg - 30 april 2013 17:02

Hej på er alla!
Det har varit en jätte bra dag i skolan idag. När skolan var slut. Då gick jag och Simon till Norensbergsgatan och vänta på buss 1 som ska komma kl 15:40. Kl 15:40 Åkte buss 1 från Norensbergsgatan till Örebro Centralstation. Och Simon fortsatte till Lundby. Nu sitter jag i tåget på väg hem till fina Ludvika. Ha en fortsatt bra Valborg på er alla. /Anton <3

Av Anton Trygg - 30 april 2013 16:41

Idag är det kungens födelsedag. Jag har hissat flaggan idag här på Facebook. Grattis kungen.

Idag på Birgittaskolans intern tv har jag berättat vad det är för mat på teckenpråk som serveras i Birgittaskolans matsal. /Anton

Av Anton Trygg - 30 april 2013 15:41

Idag är det kungens födelsedag. Jag har hissat flaggat idag här på Facebook. Grattis kungen.

Idag på Birgittaskolan intern tv har jag berättat vad det är för mat på teckenspråk. /Anton

Av Anton Trygg - 30 april 2013 06:26

Hej igen! Vid förra inlägget glömde jag och säga en sak. Jag tycker det är jätte roligt att ni läser här på Facebook och på min blogg. Att ni kommentera är också jätte kul tycker jag. Och sen vill jag bara säga en sista sak. Godmorgon på er alla. Ha en fantastisk bra tisdags på er. /Anton <3

Av Anton Trygg - 30 april 2013 06:07

Hej på er alla morgonpigga människor! Har ni sovit gott inatt? Nu är det tisdag det innebär att man får åka hem till fina Ludvika idag efter skolan. Nu ska jag gå upp och bädda sängen. Gå in och duscha så man blir fin. Jag ska gå ner och äta frukost. Jag ska gå upp till övervåningen och borsta tänderna. Gå till Sörbyängen Centrum och vänta på bussen där. Buss 26 ska komma kl 07:42. Jag ska åka buss 26 till hemmansvägen gå av bussen där gå den sista biten till Birgittaskolan. Ha en jätte trevlig Valborg på er alla. /Anton <3

Av Anton Trygg - 29 april 2013 21:56

Hej på er alla!
Nu är miniveckan snart slut. Det återstår bara en dag kvar i skolan imorgon. Onsdag är det 1 maj och röd dag. Då är skolan och elevhemmet stängt. På torsdag och fredag är återigen skolan och elevhemmet öppen. Men dom som har långt och åka fick stanna hemma istället. Och ta med läxor hem och jobba med torsdag och fredag. Idag när jag kom till Örebro Centralstation med tåget. Då åkte jag buss 26 till järntorget. Bytte buss till buss 25 och åkte till slussgatan gå av bussen där och gick till skolan. Idag har var haft vanliga ämnen i skola och det har varit en jätte bra dag i skolan också. När skolan var slut. Då gick jag till hemmansvägen. Åkte buss 26 hem till Sörbyängen Centrum. Gå av bussen där. Gå den sista biten till elevhemmet. När jag kom hem till elevhemmet. Då gjorde jag läxan. Sen gick vi ut och åt på restaurang. Vi gick hem till elevhemmet igen. Jag gjorde läxan igen. Vi tittade på film Sune i Grekland och titta på tv. Förut har jag borsta tänderna. Nyss har jag prata med mamma i mobiltelefon. Nu ska jag sova. Godnatt. /Anton <3

Av Anton Trygg - 29 april 2013 09:50

Hej! Resan till Örebro gick bara och inga förseningar. Skönt och vara på plats i Birgittaskolan. Och kl 10:00 börjar lektionerna. Jag ska vara två dagar i skolan. sen ska jag åka hem till Ludvika igen. /Anton <3

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards