Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 22 november 2014

Av Anton Trygg - 22 november 2014 22:36

Älskar man sitt lag... Älskar man det både i med och motgång... Grabbarna är inte mer än människor dom heller... Alla kan vi ha en dålig dag... Vad som än händer så ÄLSKAR jag mitt LAG och kommer alltid att göra det... <3<3<3 ÖHK ÖHK ÖHK <3<3<3

Av Anton Trygg - 22 november 2014 22:14

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Ikväll så förlorade våran älskade ÖREBRO HK på straffar mot skräplaget VÄXJÖ LAKERS HC på bortaplan i fula VIDA ARENA i Växjö. Tid 10:46 in i första perioden då tog ÖREBRO HK ledningen med 1-0 mål av DEREK RYAN. Tid 02:17 in i andra perioden då reducerade ÖREBRO HK till 2-2 mål av HENRIK LÖWDAHL. Tid 13:03 in i tredje perioden då reducerade återigen ÖREBRO HK men då till 3-3 mål av KALLE OLSSON. I förlängningen då gjorde inga av laget någon mål. På straffar då föll ÖREBRO HK och förlorade. Men ÖREBRO HK fick ju 1 poäng i kvällsmatch det är ju bättre än 0 poäng. ÖREBRO HK hittar man nu på en 7:de plats i SHL-tabellen med 35 inspelade poäng. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening trots förlusten. /Anton

Av Anton Trygg - 22 november 2014 20:50

Hej! Idag så körde jag aldrig traktorn för att den fungerade inte. Då eldade vi brasa istället. Nyss så har vi också ätit kvällsmat. Här har det bjuds det på kött, ris och sallad som Norma har gjort. Tack Norma för god mat. Nu så tar jag det bara lugnt och titta på så mycket bättre på TV4. Ha nu en jätte bra lördagskväll på er allesammans. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 22 november 2014 16:29

Precis om 2 timmar då släpps pucken mellan VÄXJÖ LAKERS HC och ÖREBRO HK i VIDA ARENA i Växjö. Och jag håller mig uppdaterad som vanligt på appen hockey sport bladet som jag har i min mobil när jag inte kan vara på plats och titta på live hockey. Heja ÖHK. Ikväll ska tre på poäng hem till Örebro

Av Anton Trygg - 22 november 2014 12:34

Gameday: Ikväll vill jag att Örebro ska köra över Växjölaget rejält på bortaplan. Visa nu ikväll Örebro vad skåpet ska stå för och ikväll ska också VÄXJÖ LAKERS HC ha däng. Go Örebro Go

Av Anton Trygg - 22 november 2014 12:19

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Ikväll så spelar ÖREBRO HK på bortaplan mot skräplaget VÄXJÖ LAKERS HC i VIDA ARENA i Växjö. Lycka till på bortaplan i kväll ÖREBRO HK och vinn tre sköna poäng. Nedsläpp ikväll är klockan 18:30 och jag ska inta på matchen. Ha nu en jätte bra lördag på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards