Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 28 november 2014

Av Anton Trygg - 28 november 2014 22:24

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Imorgon då är det återigen en ny match i SHL när då ÖREBRO HK spelar på hemmaplan mot skräplaget FÄRJESTADS BK i BEHRN ARENA. Lycka till imorgon ÖREBRO HK på hemmaplan och vinn tre jätte sköna och betydelsefulla poäng i SHL så att ni åker uppåt i tabellen. Jag ver inte om jag kommer till BEHRN ARENA imorgon. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 28 november 2014 21:55

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Ikväll så förlorade ÖREBRO HK på bortaplan mot skräplaget LEKSANDS IF med 2-3 i fula TEGERA ARENA i Leksand. I första perioden då tog ÖREBRO HK ledning mål av MARTIN JOHANSSON. I andra perioden då kvitterade ÖREBRO HK till 2-3 mål av MARCUS WEINSTOCK och sen så kvitterade ÖREBRO HK igen då till 3-3 och då blev också målet bortdömt för att det var en spelade i målgången fan också. I tredje perioden då gjorde inge av lagen någon mål och matchen slutade med en förlust för ÖREBRO HK. Nu så åker ÖREBRO HK hem med 0 poäng i bagaget. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening trots förlusten. /Anton

Av Anton Trygg - 28 november 2014 21:29

Nu så åker vi hem till Ludvika igen!

Av Anton Trygg - 28 november 2014 17:12

Nu så bär det av till Leksand och titta på hockey!

Av Anton Trygg - 28 november 2014 15:22

Gameday: Ikväll vill jag att Örebro ska köra över knäckebröderna rejält på bortaplan. Visa nu ikväll Örebro vad skåpet ska stå för så att ni klättrar uppåt i SHL-tabellen där ni hör hemma. Också så ska LEKSANDS IF ha däng ikväll. Go Örebro Go

Av Anton Trygg - 28 november 2014 15:13

Matchdag: ÖREBRO HK mot LEKSANDS IF. Kom-ihåg också Örebro att ni ska kör ner Leksand på jorden ikväll på bortaplan. Jag kommer till TEGERA ARENA ikväll och hejar fram Örebro till en seger. Heja Örebro

Av Anton Trygg - 28 november 2014 15:08

Hej! Idag i Kvinnerstaskolan då har jag kört hjullastaren Hitachi 150 själv. När skolan var slut då byte jag om mig. Och sen så åkte jag länsbuss 303 till Resecentrum. På Resecentrum då gick jag av bussen och gick till tåget och gick in och satt mig. Nu så åker jag tåget mot Ludvika. Senare vid klockan 16:45 då åker jag, Dan Christiansson och Tim Hed till Leksand och titta på hockey. Ha nu en jätte bra fredagseftermiddag på er alla och trevlig helg. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 28 november 2014 07:17

Hej! Imorse då var det svårt att vakna och så gick också väckarklockan varm för att jag tryckte flera gånger på snooze. Men iallafall hemma på elevhemmet svanen då gick jag upp ur sängen och klädde på mig kläderna. Jag åt också frukost i min ensamhet. Sen så bäddade jag min sängen och så hann jag inte heller borsta tänderna. Vid klockan 06:55 då fick jag till busshållplatsen Lavendelvägen och vänta på bussen. Nu så är jag på stadsbuss 6 på väg mot Resecentrum. På Resecentrum där ska jag byta buss till länsbuss 302 och sen åka till Kvinnerstaskolan. Ha nu en jätte bra fredag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards