Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 19 november 2014

Av Anton Trygg - 19 november 2014 23:42

Hej! Ikväll så förlorade ÖREBRO J20 mot FÄRJESTAD J20 med 2-3. Nyss så har jag borstat tänderna. Jag har precis också pratat med bästa Mamma i mobiltelefon. Nu så ska jag sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 19 november 2014 23:33

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Imorgon så spelar ÖREBRO HK på hemmaplan mot skräpplaget BRYNÄS IF i BEHRN ARENA. Lycka till imorgon på hemmaplan ÖREBRO HK och vinn tre jätte sköna och betydelsefulla poäng. Jag kommer också till BEHRN ARENA imorgon. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 19 november 2014 19:46

Matchdag: Jag bestämde mig när jag var hemma på elevhemmet att jag vill åka till BEHRN AREBA och titta på hockey. Så nu är jag i BEHRN ARENA och tittar på J20 match ÖREBRO mot FÄRJESTAD. Heja ÖREBRO J20

Av Anton Trygg - 19 november 2014 16:42

Hej! Idag har det återigen varit en jätte bra dag på Kvinnerstaskolan. Idag så fick jag och Pontus Borgström ett uppdrag och grava ett hål och leta var men stänger av ett vattenledning med Lännen. På eftermiddagen var hela klassen ut på ett fält och kolla på när man sätter på larven som har hoppat av kugghjulet på bandgrävaren new Holland också fick vi se när en hjulgrävare skulle ta sig ut där det var lerigt. Idag har det vara svin kalt heladagen. När skolan var slut då byte jag om mig. Sen så åkte jag länsbuss 314 till resecentrum. På resecentrum där gick jag av bussen och gick till bowlingen. Nu så är jag jag på jag på bowling och ska fika och bowla. När bowlingen är slut då ska jag gå tillbaka till resecentrum och vänta på stadsbuss 6. Sen så ska jag åka stadsbuss 6 hem till lavendelvägen/elevhemmet. Hemma på elevhemmet svanen då ska jag äta kvällsmat. Ha nu en jätte bra onsdagseftermiddag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 19 november 2014 07:11

God morgon sega onsdag!
Helvetes var trött jag är. Men iallafall hemma på elevhemmet svanen då låg jag kvar i sängen ett tag och tryckte flera gånger på snooze på väckarklockan och tills slut så lyckades jag gå upp ur sängen och kläde på mig kläderna. Jag åt också frukost i min ensamhet. Också så var det så tyst så att jag hörde hur klockorna lät tick tack. Sen så bäddade jag min säng och borta tänderna. Vid klockan 06:55 då gick jag ut i kylan och gick till busshållplatsen lavendelvägen och väntade på bussen. Nu så är jag på stadsbuss 6 på väg mot Resecentrum. På Resecentrum där ska jag byta buss till länsbuss 302 och sen åka till världens bästa Kvinnerstaskolan och jobba. Ha nu en fridfull onsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards