Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 21 november 2014

Av Anton Trygg - 21 november 2014 22:26

Hej! Vilken bra teater jag har var på i hjälman bergmanteatern. På hjälman bergmanteatern ikväll så pratade jag också med många kända ansikten. Kul kul. Efter teatern så körde aldrig elevhemmet mig till Centralstation. Så jag fick ta stadsbuss 6 till resecentrum/centralstation. Men nu iallafall så sitter jag på tåg mot Ludvika. När jag kommer fram till Ludvika station då står Pappa där och väntar på mig. Sen så ska vi åka hem till Burängsberg. Önskar er en trevlig helg. Kramizar <3 /A

[Bild]

Av Anton Trygg - 21 november 2014 14:50

Hej! Idag har det varit en toppen bra dag i Kvinnerstaskolan. Idag har jag kört Hitachi 150 hjullastare. Idag fick jag också beröm av läraren att jag har slätat ut gruset fint och jämt med Hitachi 150. Vad stolt man blir. Nyss så har jag byt om mig. Nu så står jag här vi busshållplatsen Kvinnerstaskolan och väntar på länsbuss 314. Och sen så ska jag åka länsbuss 314 till Resecentrum. På Resecentrum där ska jag byta buss till stadsbuss 6. Och sen så ska jag åka stadsbuss 6 hem till lavendelvägen/elevhemmet. Hemma på elevhemmet svanen där ska jag packa och äta kvällsmat. Senare då ska vi åka och titta på teater som heter bröderna Marx. Senare då ska elevhemmet köra mig till Örebro Centralstation. Ha nu en jätte bra fredagseftermiddag på er alla och trevlig helg också. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 21 november 2014 07:16

God morgon trötta fredag!
Igår i BEHRN ARENA då köpte jag en mer och en korv med bröd mumsfillibaba. Det är också tur att det är helg om några timmar. Och idag så är jag så trött så jag vet inte vad jag heter. Jag känner mig också som denna isbjörnen på bilden idag. Men iallafall hemma på elevhemmet svanen då var det svårt och lämna en skön säng. När jag lyckads att gå upp ur sängen då klädde jag på mig kläderna. Jag åt också frukost i min ensamhet. Sen så bäddade jag min säng och bortdra tänderna. Vid klockan 06:55 då gick ut till busshållplatsen lavendelvägen och väntade på bussen. Nu så är jag på stadsbuss 6 på väg mot Resecentrum. På Resecentrum där ska jag byta buss till länsbuss 302 och sen åka till bästa Kvinnerstaskolan och jobba. Ha nu en jätte härlig fredag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 21 november 2014 00:16

Hej! Jag dör av skratt när jag tittar på denna roliga bilden haha. Men iallafall så ligger jag nu i sängen och ska sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 21 november 2014 00:06

Hej! Det har varit en jätte bra dag i Tullängsskolan igår. När skolan var slut då cyklade jag hem till elevhemmet. Hemma på elevhemmet svanen då städade jag toaletten, tvättade mina kläder och åt mat. På kvällen igår så var jag och titta på hockey i BEHRN ARENA. För ett litet tag sen då kom jag hem till elevhemmet svanen igen. Nyss så har jag borstat tänderna. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards