Carl Anton Trygg

Alla inlägg under mars 2014

Av Anton Trygg - 31 mars 2014 22:49

Hej på er alla!
På eftermiddagen på Kvinnerstaskolan så blev det bra. På bygg så skruvade jag upp gipsskivor på väggen. När skolan var slut så byta jag om mig. Och sen så åkte jag länsbuss 314 till Resecentrum. På Resecentrum så byte jag buss till stadsbuss 6 och åkte sen hem till Lavendelvägen/elevhemmet. På elevhemmet så åt vi mat. Senare så städa jag mitt rum och vi hade också husmöte. Vid klockan 20:00 då tittade jag på sista delen av familjen annorlunda på TV4. Förut har jag duschat och borsta tänderna. Nyss har jag pratat med Pappa och Mamma i mobiltelefon. Nu så ska jag sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 31 mars 2014 12:35

Hej! Jag är så besviken att jag har gjort ett misstag idag. Egentligen skulle jag ha idrott här på Kvinnerstaskolan. Men jag hade inte det. Björn visste inte om att jag skulle ha gympa. Och jag sa inget att jag skulle ha idrott idag till Björn. Det här är det värsta misstaget har har gjort i mitt liv. Men nästa måndag då ska jag ha idrott här på Kvinnerstaskolan. Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 31 mars 2014 09:34

Hello! Nu är det inte så långt kvar tills jag har påsklov. Det ska bli så skönt med lov. Men nu så är det ny vecka, ny dag, ny måndag och nya jobbäventyr = jag är på plats på Kvinnerstaskolan i Axberg. Nu så ska jag gå till Hygienavdelning och byta om mig till Jobbarkläder. Have a very good peaceful day everyone. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 31 mars 2014 09:00

Morning!
Hemma på elevhemmet svanen då gick jag upp och klä på mig kläderna. Jag åt också en god frukost. Sen så borstade jag tänderna och bädda min säng. Vid klockan 08:30 då gick jag till busshållplats Lavendelvägen och vänta på bussen. Nu så är jag på buss 6 på väg mot Resecentrum. På Resecentrum ska jag byta buss till länsbuss 302 eller 314 och sen åka till Kvinnerstaskolan. Have a good day to you all.. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 30 mars 2014 22:07

Sömntåget med lokföraren John Blund har plockat upp mig. God natt världen - sov gott:-) KRAM A:-)

Av Anton Trygg - 30 mars 2014 21:18

God sent kväll på er alla!
Igår efter hockeyn så åkte jag med Simon och hans Pappa i deras bil hem till Lundby där Simon bor. Väl hem hos Simon. Så gjorde vi pizza och åt till det så drick vi Coca-Cola. Senare så tittade vi på olika filmer och klipp och till det så åt chip, dipp och drack Coca-Cola igen. Jag och Simon var vaken ända fram till kl 04:30 på natten. Inan vi gick jag la oss då bäddade vi där jag skulle sova. Jag sov på Madras på golvet i Simons rum. På söndag vaknade jag upp till en fin dag. Jag och Simon gick sen ner och åt makaroner och köttbullar med ketchup. Senare så åkte jag, Simon och Simons Pappa Ronny buss 2 till slotten. Där sa jag hejdå till Ronny och Simon. Jag har haft två bra dagar hem hos bästa kompis Simon med skratt och roligheter. Tack Simon, Ronny och Petra för maten, chipsen, dippen och drickan jag fick. Simon hälsa Ronny och Petra att jag fick sova hos dig. När jag kom hem till elevhemmet svanen då ringde jag till Mamma och Anders och prata i mobiltelefon. Sen så duschade jag. Vi åkte sen till Biltema. Och senare till grekiska kolbaren och åt mat. Efter vi hade ätit färdig då åkte vi hem till elevhemmet igen. Förut så har jag pratat med Mamma i mobiltelefon och hängt upp ÖREBRO FLAGGAN på väggen i mitt rum. Jag och Simon är också två äkta ÖHK SUPPORTER. Nu så ska jag bara ta det lugnt innan jag ska sova. Ha det så bra så länge så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 30 mars 2014 12:10

Godmorgon säger jag och Simon!

Av Anton Trygg - 30 mars 2014 03:45

Godnatt säger jag och Simon.

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards