Carl Anton Trygg

Alla inlägg under november 2012

Av Anton Trygg - 30 november 2012 23:07

Nästa hemmamatch
    Örebro- Karlskoga
    lördag 1 december 16:00

Av Anton Trygg - 30 november 2012 22:27

ÖREBRO HK KOMMER ALLTID VARA I MIN STOLTHET.

 

Av Anton Trygg - 30 november 2012 22:04

Hej! Imorgon spelar ÖREBRO HK igen. Men nu hemma mot BIK KARLSKOGA i Behrn Arena i Örebro. Då hoppas jag att ÖREBRO HK tar hem vinsten med tre poäng. Annas går det Inge bra för ÖREBRO HK i hockeyallsvenskan. Imorgon kl 16:00 börjar hockey i Behrn Arena. Jag ska Inte till Örebro och titta på matchen. Jag säger lycka till imorgon ÖREBRO HOCKEY. Ha en bra kväll/natt på er alla folk. /Anton

Av Anton Trygg - 30 november 2012 06:47

Hej! Nu är jag vaken. Jag ska gå upp och bädda sängen. Gå ner och äta frukost. Gå upp till övervåningen igen. Och borsta tänderna. Och klä på mig. Sen ska jag gå till bussen. Och åka till hemmansvägen. Och hoppa av där. Och gå den sista bitten till skolan. Ha en bra fredag på er alla folk och bloggläsare. NU HAR JAG JULSTAKE /Anton

Av Anton Trygg - 29 november 2012 22:32

Hej! Det har varit bra i skolan. Sen åkte jag buss hem till elevhemmet. Och åt mat. Städade mitt rum. Tvättade mina kläder. Gjorde läxan. Varit lite vid datorn. Och spela uno. Sen tittade jag på tv. Och duchade jag och borsta tänderna. Förut har jag prata med pappa och mamma i mobiltelefon. Nu ska jag sova. Ha en bra natt på er alla folk och bloggläsare. /Anton

Av Anton Trygg - 29 november 2012 06:48

Hej! Nu är jag vaken. Och ska gå upp. Och bädda sängen. Gå ner jag äta frukost. Gå upp till övervåningen igen. Borsta tänderna. Och klä på mig. Sen gå till bussen. Åka till hemmansvägen och hoppa av där och gå till skolan. Ha en bra torsdag på er alla folk och bloggläsare. OCH JAG GLÖMDE EN SAK ATT HONDA ÄR MITT FAVORIT MÄRKE /Anton

Av Anton Trygg - 28 november 2012 22:48

Hej! Det har varit bra i skolan. Sen gick jag och träna på Friskis och Svettis på öster . Sen åkte jag buss hem till elevhemmet. När jag kom hem. Då åt jag mat. Gjorde läxa. Varit vid datorn. Och titta på tv. Och sen borsta jag tänderna. Och plocka jag i ordning i mitt rum. Sen prata jag med mamma. Nu ska jag sova. Ha en bra natt på er alla folk och bloggläsare. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards