Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 13 november 2014

Av Anton Trygg - 13 november 2014 23:24

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Ikväll så vann ÖREBRO HK på straffar mot skräplaget LIDKÖPING HC med 4-3 i BEHRN ARENA. I första perioden då skulle ÖREBRO HK ta ledningen med 1-0 mål av TIM WALLACE. I andra perioden då utökade ÖREBRO HK till 2-0 då mål av DEREK RYAN. I tredje perioden då tog ÖREBRO HK återigen ledningen med 3-2 då mål av JOONAS JALVANTI. Matchen gick sen till förlängning och då gjorde inga av lagen någon mål. Det blev straffar och då kunde DANIEL VIKSTEN i ÖREBRO HK fixa en seger och två sköna poäng till ÖREBRO HK som ligger fortfarande på en fjärde plats SHL-tabellen. Ikväll så var det återigen en jätte bra stämning på läktarna i BEHRN ARENA. Jag var också i BEHRN ARENA ikväll och tittade på matchen. Nu så siktar ÖREBRO HK på tre sköna och betydelsefulla poäng på lördag när då ÖREBRO HK möter FÄRJESTADS BK på bortaplan i Karlstad. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 13 november 2014 22:42

Hej! Det har varit en jätte bra dag i Tullängsskolan idag. När skolan var slut då cyklade jag hem till elevhemmet. Hemma på elevhemmet svanen då tvärade jag mina kläder, lagade mat och packade. Vid klockan 18:10 då åkte jag stadsbuss 6 till Hemmansvägen. Där gick jag av bussen och gick till BEHRN ARENA och titta på hockey. När hockeyn var slut då gick jag till busshållplatsen BEHRN ARENA och väntade på bussen. Sen så åkte jag stadsbuss 2 till Resecentrum. På Resecentrum där gick jag av bussen och gick till tåget och gick in och satt mig. Nu så åker jag tåg mot Ludvika för att vi behöver inte till truckstop imorgon för att vi har fått hemuppgift som jag ska göra imorgon. Nyss så köpte jag en macka och en Coca-Cola som jag ska äta nu. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 13 november 2014 16:36

Äntligen så är det hockeymatch ikväll. ÖREBRO HK spelar ikväll i sin hemmaborg mot skräplaget LIDKÖPING HC. Heja Örebro

Av Anton Trygg - 13 november 2014 10:16

Matchdag: ÖREBRO HK mot LINKÖPING HC. Örebro spöa skiten ur Linköping på hemmaplan ikväll. Jag kommer också till BEHRN ARENA ikväll och hejdar fram ÖREBRO HK till en härlig trepoäng-seger så att ÖREBRO HK åker uppåt i SHL-tabellen där dom trivs bäst. Heja ÖREBRO HOCKEY

Av Anton Trygg - 13 november 2014 07:06

Ett sånt uppvaknande önskar man ingen. Tycker mest synd om misse, men häftig väckarklocka!!
Tidig frukost med NA som sällskap...får bläddra tyst för Grannarna sover....
Morrn på er!!

Av Anton Trygg - 13 november 2014 06:59

Välkommen torsdag!
Nu så ska jag gå upp ur sängen och vakna till liv och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en jätte god frukost. Sen så ska jag bädda min säng och borsta tänderna. Vid klockan 07:45 då ska jag cykla till Tullängsskolan. Ha nu en jätte bra torsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 13 november 2014 06:56

Välkommen torsdag!
Nu så ska jag gå upp ur sängen och vakna till liv och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en jätte god frukost. Sen så ska jag bädda min säng och borsta tänderna. Vid klockan 07:45 då ska jag cykla till Tullängsskolan. Ha nu en jätte bra torsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards