Carl Anton Trygg

Alla inlägg under december 2014

Av Anton Trygg - 31 december 2014 21:42

God sent kväll
underbara världl!
Nu nalkas det nya 2015
Det gör vi till kärlekens år
Bryr oss om varandra och
lär oss älska oss själva...

Av Anton Trygg - 31 december 2014 16:46

Nu så är jag och Mamma uppe vid Knutsbo och firar nyår hos hedbergarna!

Av Anton Trygg - 31 december 2014 13:50

Hej! Jag började nyårsafton med pulka Bobåkning med släkten och fika. Nyss så kom vi också hemma till Vasalunden igen. Så nu ska jag duscha och göra mig nyårs fint. Sen så ska vi åka upp till Knutsbo till hedbergarna och fira nyår där. Ha nu en fortsatt bra nyårsafton på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 31 december 2014 10:58

Önskar er ett fantastiskt, underbart, strålande, positivt, roligt, mysigt, glädjande, harmoniskt & ett hejdundrande kärleksfullt 2015... GOTT NYTT ÅR!!!! Må lyckans & kärlekens stjärna lysa över året som kommer.... Lycka till, vi har ett helt år att se framemot - spännande!!!! Önskar Jag och Mamma.

Av Anton Trygg - 31 december 2014 10:50

Hej! Nu så ska jag gå upp ur sägen och klä på mig kläderna. Jag ska också äta frukost. Sen så ska jag borsta tänderna. Senare då ska vi åka till Högberget och jag ska Bob. Ha nu en jätte bra nyårsafton på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 31 december 2014 02:39

Hej! Igår när jag kom med tåget till Ludvika tågstation då stog Mamma där och vänta på mig. Sen så åkte vi hem till Vasalunden. Nyss så har jag borstat tänderna. Nu så ska jag sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 31 december 2014 02:38

Hej! Igår när jag kom med tåget till Ludvika tågstation då stog Mamma där och vänta på mig. Sen så åkte vi hem till Vasalunden. Nyss så har jag borstat tänderna. Nu så ska jag sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 30 december 2014 23:20

Hej på er alla Hockey-Vänner!
ÖREBRO HK avslutade året med en hemmaförlust mot skräplaget HV71 med 1-2 i BEHRN ARENA. I tredje perioden så reducerade ÖREBRO HK till 1-2 mål av Ville Viitaluoma och längre så kom man inte heller. Jag var i BEHRN ARENA ikväll och titta på hockey. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening trots förlusten. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards