Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 12 november 2014

Av Anton Trygg - 12 november 2014 22:00

Hej! Nyss så har jag duschat och borstat tänderna. Jag har precis också pratat med Mamma i mobiltelefonen. Nu så ska jag sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A


Av Anton Trygg - 12 november 2014 21:46

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Nu så är jag tillbaka igen efter uppehållet och imorgon då drar också SHL igång igen. Imorgon då spelar ÖREBRO HK på hemmaplan mot skräplaget LINKÖPING HC i BEHRN ARENA. Jag kommer också till BEHRN ARENA imorgon och heja fram ÖREBRO HK till tre jätte sköna och betydelsefulla poäng. Lycka till på hemmaplan imorgon ÖREBRO HK. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 12 november 2014 15:50

Hej! Idag så klarade jag ingenting på simulatorna ingen och så klarade jag ingenting på liber programmet heller. Idag så var läraren snäll så att vi fick slut 30 minuter tidigare. När vi slutade då gick jag till busshållplatsen Berglunda företagsby och väntade på stadsbuss 21. Sen så åkte jag stadsbuss 21 till Järntorget/slottet. På Järntorget/slottet där byte jag buss till stadsbuss 6 och åkte sen till resecentrum. Nu så är jag på resecentrum och går av bussen och går mot bowlingen. På bowlingen då ska jag fika och spela bowling. När jag har bowlat färdigt då ska jag gå tillbaka resecentrum och vänta på stadsbuss 6. Sen så ska jag åka stadsbuss 6 hem till lavendelvägen/elevhemmet. Hemma på elevhemmet svanen då ska jag äta kvällsmat. Ha nu en jätte bra onsdagseftermiddag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 12 november 2014 12:09

Hej! Yes på fredag behöver vi inte till tråkiga truckstop i Berglunda företagsby. För att vi har fått en hemuppgift av läraren att vi ska skriva loggbok på itslearning på datorn. Så nu kan jag åka hem redan imorgon ikväll till Ludvika. Nu så blev allt mycket lättare. Hälsningar från en glad Anton

Av Anton Trygg - 12 november 2014 07:08

Godmorgon dimma onsdag!
Det var segt och vakna idag. Men iallafall hemma på elevhemmet svanen då gick jag upp ur en varm och skön säng och klädde på mig kläderna. Jag åt också frukost i min ensamhet. Sen så bäddade jag min sängen och borsta tänderna. Vid klockan 06:50 då gick jag ut i dimman och gick till busshållplatsen lavendelvägen och väntade på bussen. Nu så är jag på stadsbuss 6 på väg mot Järntorget/slottet. På Järntorget/slottet där ska jag byta buss till stadsbuss 21 och sen åka till tråkiga truckstop. Jag vill bara meddela er att idag så hade jag plånboken med mig och + busskortet. Ha nu en härlig onsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards