Carl Anton Trygg

Alla inlägg under mars 2015

Av Anton Trygg - 31 mars 2015 12:48

Hej! På förmiddagen då vaknade jag upp till en fin och solig tisdag. Nyss så har jag också bjudit mina mage på frukost. Jag åt en talrik Bollnäsfil, ett glas juice och två smörgåsar. Jag har också precis borsta tänderna. Så nu ska jag gå ut och köra lite Cross här hemma i Burängsberg. Ha nu en jätte härlig tisdag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 31 mars 2015 00:36

Nu så ska herr Anton sova för att han är jätte trött. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 30 mars 2015 21:56

Hej! Ikväll i köket då delade vi upp sysslorna. Jag gjorde sallad, Norma gjorde bulgur och kött och Pappa dukade köksbordet. Sen så förtjänade vi mat och god måndagsmat åt vi också. Nu så tittar jag på Jordskott på SVT1. Innan det blir läggdags då ska jag ta en duscha så att man blir fin. Ha nu en jätte bra måndagskväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 30 mars 2015 14:40

Hej! På förmiddagen då vaknade jag upp till en grå och trist måndag men iallafall är jag ledig och ha påsklov det uppmuntrar humöret mycket. Nyss så har jag ätit frukost. Nu så är jag också själv här hemma i Burängsberg för att Pappa och Norma är inne i Ludvika och jobbar. Ha nu en jätte bra måndag på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 29 mars 2015 23:58

Hej! Imorgon så är jag ledig och ha påsklov och behöver inte åka till Örebro. Ikväll så åt jag mat spagetti med kyckling. Nyss så har jag borstat tänderna. Snart så lider också söndagen mot sitt slut och nu så ligger jag också i sängen och ska sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 29 mars 2015 11:46

Hej! Men vaknade upp söndagen med att det snöade ute. Nyss så har jag också bjudit min mage på en stadig frukost. Så nu är jag proppmätt. Snart så ska jag också titta på damkronorna i hockey-VM på SVT1. Heja damkronorna. Ha nu en jätte trevlig söndag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 28 mars 2015 17:22

Igår så gick min favoritdansare Ingemar Stenmark vidare i Let?s dance.

Av Anton Trygg - 28 mars 2015 17:17

Igår i let's dance då åkte Jonas Hallberg och Malin Watson ut. Jonas Hallberg är mycket bättre på att prata än dansa tycker jag.

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards