Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 5 november 2014

Av Anton Trygg - 5 november 2014 21:46

Hej! Den glaskulan på bilden gled ur min hand så att jag tappade den på golvet ikväll så att den gick sönder när jag skulle visa boendepersonal Annika. Tack Annika också att du hjälpte mig och dammsög upp glaset från golvet. Så nu blir det att köpa en ny glaskula och lite julsaker på fredag efter skolan. Men nu iallafall så har jag nyss duschat. Jag har också precis pratat med bästa och underbaraste Mamma i mobiltelefonen. Det är ju så skönt och höra Mammas röst inan man ska sova. Nu så ska jag också lägga mig i sängen och sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 5 november 2014 16:21

God onsdagseftermiddag på er alla!
Idag i Kvinnerstaskolan då har jag kört hitachi 70 med Stig. Vi hade också idag roligt tillsammans. När skolan var slut då byte jag om mig. Sen så åkte jag länsbuss 314 till resecentrum. På resecentrum där gick jag av bussen och gick till bowlingen. Nu så är jag på bowlingen och ska fika och spela bowling. När jag spelat färdigt bowlingen då ska jag gå tillbaka till resecentrum och vänta på stadsbuss 6. Sen så ska jag åka stadsbuss 6 hem till lavendelvägen/elevhemmet. Hemma på elevhemmet svanen då ska jag äta kvällsmat. Ha nu en jätte bra onsdagseftermiddag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 5 november 2014 09:46

Hej! Det är svinkallt här ute på Kvinnerstaskolan när man står ute och dirigerar var stig ska gräva. Men efter rasten då är det min tur och hoppa in i grävmaskinen och gräva lite. Ha nu en jätte bra på dag på er allesammans. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 5 november 2014 07:07

Godmorgon tröga onsdag!
Det var en seg start på denna dag gäsp. Men iallafall hemma på elevhemmet svanen då ringde väckarklockan och då var det också segt att gå upp ur en varm och skön säng och jag hade också kunnat ligga kvar i sängen en sund till men jag var tvungen att gå upp ur sängen och klädde på mig kläderna. Jag åt också en jätte god frukost tillsammans med boendepersonalen Kerstin. Sen så bäddade jag min säng och borsta tänderna. Vid klocka. 06:55 då gick jag ut i kylan till busshållplatsen lavendelvägen och väntar på bussen. Nu så är jag på stadsbuss 6 på väg mot resecentrum. På resecentrum där ska jag byta buss till länsbuss 302 och sen åka till bästa Kvinnerstaskolan och jobba och köra grävmaskin. Ha nu en fridfull onsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards