Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 27 november 2014

Av Anton Trygg - 27 november 2014 23:49

Hej! Det har varit en jätte bra dag i Tullängsskolan idag. När skolan var slut då cyklade jag hem till elevhemmet. Hemma på elevhemmet svanen då tvättade jag mina kläder och hade köksdag. För ett litet tag sen då har jag duschat. Nyss så har jag borstat tänderna. Jag har också precis pratat med bästa Mamma i mobiltelefon. Nu så ligger jag i sängen och ska sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 27 november 2014 23:27

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Jag skriver detta igen för att jag vill informera er om matchen imorgon. Viktig medlande att ÖREBRO HK spelar imorgon på bortaplan mot skräplaget LEKSANDS IF i Leksand Så bli medlem redan nu i 14-3 supporterföreningen i ÖREBRO HOCKEY och boka din biljett. För nu så kostar det bara 260 kr för bussbiljett + hockeybiljett och det finns också platser kvar. Så nu vill jag meddela er att ni boka nu den som vill följa med och titta matchen i Leksand imorgon. Så passa på och häng med på årets häftigaste hockeyfest i TEGERA AREBA i Leksand imorgon. Också så sjunger vi DET ÄR VI SOM ÄR ÖREBRO i hela Örebroklacken och tar över hela TEGERA ARENA och hejar fram våran stolthetaste laget ÖREBRO HK till tre jätte sköna och betydelsefulla poäng för då åker rödvita laget uppåt i SHL-tabellen där vi trivs bäst. Vi ses i TEGERA ARENA imorgon alla rödvita för att jag kommer också till TEGERA ARENA imorgon och hejar fram ÖREBRO HK till tre sköna poäng. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 27 november 2014 23:09

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Imorgon då spelar ÖREBRO HK på bortaplan mot skräplaget LEKSANDS IF i TEGERA ARENA i Leksand. Imorgon då åka jag, Dan Christiansson och Tim Hed till Leksand och titta på hockey. Lycka till imorgon på bortaplan ÖREBRO HK och vinn tre jätte sköna poäng. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 27 november 2014 06:48

Välkommen torsdag!
Nu så ska jag gå upp ur sängen och vakna till liv och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en jätte god frukost. Sen så ska jag bädda min säng och borsta tänderna. Vid klockan 07:45 då ska jag cykla till Tullängsskolan. Ha nu en jätte bra torsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 27 november 2014 00:04

Hej! Nu så ligger jag i sängen och ska sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards