Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 15 november 2014

Av Anton Trygg - 15 november 2014 23:57

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Örebro Hockey hade tagit poäng i sju raka matcher ? men borta mot Färjestad så sprack supersviten ikväll och ÖREBRO HK blev också nollat av FÄRJESTADS BK och förlora med hela 0-2 på bortaplan i fulla LÖFBERGS ARENA i Karlstad trots detta att Örebro vann skotten klart med 26-14. Det gjorde ingenting att ÖREBRO HK förlorade för att dom ligger däruppe i SHL-Tabellen där dom trivs bäst. Men det är aldrig roligt att förlora också så hatar ÖREBRO HK att förlora. Nu så åker ÖREBRO HK hem till Örebro med noll poäng. Det är bara och ladda om tills nästa match ÖRRBRO HK och vinna då istället. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening trots förlusten. /Anton

Av Anton Trygg - 15 november 2014 15:25

Matchdag: FÄRJESTADS BK mot ÖREBRO HK. Örebro kör över Färjestad på bortaplan och vinn tre sköna poäng. Jag kommer inte till Karlstad idag och titta på matchen. Heja Örebro

Av Anton Trygg - 15 november 2014 12:43

Idag är det en sån dag jag inte mår bra. Ibland finns det bra dagar och Ibland så finns det också dåliga dagar och idag så är det en sån dag jag mår pyton.

Av Anton Trygg - 15 november 2014 10:19

Hej! Jag som ville åka till Karlstad idag med Anders och titta på hockey. Men vi ska inte åka till Karlstad idag för Anders är trött. Nu så är min dag förstörd tack vare Anders. Hälsningar från en ledsen Anton

Av Anton Trygg - 15 november 2014 10:03

God förmiddag på er alla!
Nyss så har jag gått upp ur sängen och klä på mig kläderna. Nu så ska jag också äta frukost. Sen så vet jag inte vad jag ska göra idag. Ha nu en jätte bra lördag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 15 november 2014 01:28

Hej! Nyss så har jag borstat tänderna. Nu så ligger jag i sängen och ska sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 15 november 2014 00:27

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Idag så spelar ÖREBRO HK på bortaplan mot skräplaget FÄRJESTADS BK i LÖFBERGS ARENA i Karlstad. Lycka till idag på bortaplan ÖREBRO HK och vinn tre sköna och betydelsefulla poäng hem till Örebro. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards