Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 1 november 2014

Av Anton Trygg - 1 november 2014 23:20

Hej på er alla Hockey-Vänner!
ÖREBRO HK är min andra familj känns det som. Jag åker också runt om i landet och hejar på mina hjältar. Den här säsongen tror jag också att ÖREBRO HK vinner SM-Guld. Det är vi som är Örebro. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. Hälsningar från en äkta Örebro-support. /Anton

Av Anton Trygg - 1 november 2014 23:07

Det mest skrämmande å läskiga med den här helgen är att minnas dom som drog för tidigt, På återseende <3

Av Anton Trygg - 1 november 2014 22:49

Jag saknar min Morfar och Farfar så att det gör ont i mitt hjärta. Fuck cancer och fuck Parkinson.

Av Anton Trygg - 1 november 2014 21:24

Glad Halloween på er alla!

Happy Halloween to you all!

Av Anton Trygg - 1 november 2014 20:54

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Ikväll så vann ÖREBRO HK på straffar med 3-2 borta mot skräplaget DJURGÅRDENS IF på HOVET här i Stockholm. Efter bara 22 sekunder in i första perioden då tog ÖREBRO HK ledningen med 0-1 mål av Daniel Viksten. Och sen slutet av tre perioden när dom plockade ut målvakten Julius Hudacek och satsat på en extra utespelare då gjorde ÖREBRO HK 2-2 då mål av Daniel Viksten igen. Matchen gick till förlängning och inga av lagen gjorde mål. Matchen gick därefter till strafförlängning och då gjorde ÖREBRO HK två mål och vann matchen. Jag har sjungit så mycket så att jag är hes i halsen. Vilken stämningen att sitta på bortasektion i HOVET och sjunga med i ÖREBROKLACKEN. Jag är nu en jätte glad kille. Grattis ÖREBRO HK till två jätte sköna poäng. Nu så ligger också ÖREBRO HK fortfarande 4 i SHL-Tabellen. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 1 november 2014 19:51

Hej! För ett litet tag sen då har jag kommit hemma till Örby igen. Nu så blir det halloween party. Ha nu en jätte bra kväll på er alla. Kramizar ?? /A

Av Anton Trygg - 1 november 2014 11:32

Matchdag: DJURGÅRDENS IF mot ÖREBRO HK. Örebro Krossa Djurgården på bortaplan i eftermiddagen/kvällen och vinn tre sköna poäng. Jag kommer också till HOVET i eftermiddagen och hejar på ÖREBRO HK.

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards