Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 17 november 2014

Av Anton Trygg - 17 november 2014 22:30

Ny dag låter bra, hoppas det blir lila roligt som idag, för det var en rolig dag!!
GodNatt när det är dax!!

Av Anton Trygg - 17 november 2014 22:04

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Imorgon då spelar ÖREBRO HK på bortaplan mot skräpplaget SKELLEFTEÅ AIK i SKELLEFTEÅ KRAF ARENA i Skellefteå. Lycka till på bortaplan imorgon ÖREBRO HK och vinna tre sköna och betydelsefulla poäng hem till Örebro. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 17 november 2014 20:55

Hej! Idag på Kvinnerstaskolan då har jag kört själv med grävlastaren Lännen. Vi hade också idag service på maskinerna. När skolan var slut då byte jag om mig. Sen så åkte jag länsbuss 314 till Resecentrum. På Resecentrum så där byte jag buss till stadsbuss 6 och åkte sen hem till lavendelvägen/elevhemmet. Hemma på elevhemmet svanen då åt vi kvällsmat. Senare på kvällen så hade vi husmöte och fikade. Nu så ska jag duscha och borsta tänderna. Ha det så jätte bra på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 17 november 2014 08:13

Hej! Inatt så fick jag inte många timmars sömn så jag känner mig lite mörbultad idag men jag hoppas också på att jag klarar av denna dag så att jag inte somnar när jag kör maskin idag. Skit också att jag glömde mina rengöringsservetter och ÖHK-mössan hemma i vasalunden i Ludvika för att jag känner mig ofta stressad på morgonen så att jag glömmer mycket. Hallå hjärnan påminn mig att jag måste alltid packa kvällen innan. Men nu iallafall så är jag på tåget mot Örebro Centralstationen. På Örebro Centralstationen där ska jag byta till länsbuss 302 och sen åka till kvinnerstavägen. På kvinnerstavägen där ska jag gå av bussen och gå den sista bitten till bästa kvinnerstaskolan och jobba. Ha nu en jätte bra måndag och en bra vecka på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 17 november 2014 06:09

Hej! En trött kille ska nu gå upp ur en varm och skön säng och klä på sig kläderna. Jag ska också äta frukost tillsammans med bästa Mamma. Sen så ska jag borsta tänderna. Vid klockan 07:15 då ska Mamma köra mig till tågstationen där från mitt tåg avgår klockan 07:30. Ha nu en jätte bra måndag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 17 november 2014 01:10

Hej! Nyss så har jag borstat tänderna. Nu så ligger jag i sängen och ska sova ska upp om några timmar. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards