Carl Anton Trygg

Alla inlägg under oktober 2015

Av Anton Trygg - 31 oktober 2015 22:31

Varit och tänt ljus igår på Farfars grav på Söderbärke kyrkogård och tänkt lite extra på Farfar som har lämnat oss för tidig... Fast jag inte har träffat Farfar någon gång så kommer jag att sakna Farfar... Vad orättvis att jag inte fick träffa min Farfar...

Idag har jag också tänkt på Morfar som har lämnat oss tidig i en sjukdom...

Idag är det sorgens dag...

Av Anton Trygg - 31 oktober 2015 22:13

Hej på er alla Hockey-vänner!
ÖREBRO HK förlorade hem i BEHRN ARENA i Örebro mot RÖGLE BK med 2-4. Ny tung förlust för ÖREBRO HK i SHL. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 31 oktober 2015 17:48

Tänker lite extra på er ikväll Morfar och Farfar!

Av Anton Trygg - 31 oktober 2015 17:44

Hej! Idag var jag och Pappa till Älvsjömässan här i Stockholm och var på hobbymässan och tittade. I eftermiddagen då kom också Farmor hitt till Örby och ska hälsa på och äta mat här. Snart så ska vi också äta kvällsmat. Ha nu en jätte bra kväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 31 oktober 2015 17:36

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Idag är det en ny hemmamatch för ÖREBRO HK. Då möter ÖREBRO HK - RÖGLE BK i BEHRN ARENA i Örebro. Stämningen i truppen är sådär och det råder negativa tongångar. Med 0 poäng föra veckan så är nu laget passerad och ikväll är det dags för Örebro att ta nya krafttag i sitt SHL-äventyr. Tillsammans ska Örebro Hockey kämpa för en ny vacker seger och tre poäng. Nedsläpp är kl 18:30 ikväll. Lycka till på hemmaplan ikväll ÖREBRO HK. Ha en bra kväll på er alla Hockey-Vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 31 oktober 2015 17:16

Hej på er alla Hockey-vänner!
ÖREBRO HK förlorade igår på bortaplan i LINDAB ARENA i Ängelholm mot RÖGLE BK med 3-6. Ny tung förlust för ÖREBRO HK i SHL. Ha en jätte bra kväll på er alla Hockey-Vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 31 oktober 2015 10:16

Välkommen härliga lördag... Idag var det kalt. Nu så är det bara 8 grader ute och solen lyser också idag. Nu så ska jag ta mig ut till köket och äta frukost. Sen så ska jag fara in på toaletten och borsta tänderna. Snarare då ska jag och Pappa gå till Älvsjö mässan och titta på hobbymässan. Hoppas ni får en toppendag med glädje och kärlek... /Anton

Av Anton Trygg - 30 oktober 2015 18:02

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Ikväll så spelar ÖREBRO HK på bortaplan mot skräpplaget RÖGLE BK i LINDAB ARENA i Ängelholm. Lycka till på bortaplan ikväll ÖREBRO HK och vinna tre sköna och betydelsefulla poäng hem till Örebro. Ha nu en jätte bra dag på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards