Carl Anton Trygg

Alla inlägg under september 2013

Av Anton Trygg - 30 september 2013 22:08

Hej! Idag har det varit en bra förmiddag på Kvinnerstaskolan. På förmiddagen hade vi klassråd. Vi hade också lite bygg. Sen åt vi lunch. Efter lunchen så hade vi bygg igen. Jag har gjort illa mig idag. När jag skulle riva en sak som jag har gjort på bygg. Då satt jag mig på knä och brädan med spiken i låg på golvet och då var spiken/spetsen uppåt och då fick jag in spiken i skinnet. Och sen börja det blöda. Och då satte  jag på plåster. När vi slutade skolan. Då åkte jag länsbuss 314 till Örebro Resecentrum. Och då bytte jag buss till stadsbuss 26 och åkte till Lavendelvägen. När jag kom hem till elevhemmet Svanen. Då åt vi mat. Senare på kvällen så visade jag Anita märket på knä. Jag har också tvättat, duschat och borsta tänderna. Nyss har jag pratat med Mamma i mobiltelefonen. Nu ska jag sova. Godnatt. /Anton

Av Anton Trygg - 30 september 2013 20:14

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Nu kan alla ÖREBRO-SUPPORTRAR flyga med A-laget till några av bortamatcher. Det är bara att betala och flyga. Ha en bra natt på er alla Hockey-Vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 30 september 2013 18:31

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Imorgon är det hemmamatch igen. Då möts ÖREBRO HK mot LINKÖPING HC här i Örebro i SHL 7:de omgång. Lycka till imorgon ÖREBRO HK och vinn tre sköna poäng. Nedsläpp i BEHRN ARENA är kl 19:00 imorgon. Jag ska på matchen imorgon. Ha en bra kväll på er alla Hockey-Vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 30 september 2013 09:22

Hej! Igår kom min bästa bror Alexander Trygg hem till Ludvika. För han ska plocka iordning i sitt nya rum i nya lägenheten. Jag han bara träffa min bror en kort stund. Jag längtar och träffa dig igen Alexander. Ha en bra dag. Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 30 september 2013 08:16

Hej! Gud vad snäll bror jag har som ställer upp för mig och kör mig till Ludvika Station för att jag ska hinna med tåget mot Örebro hockey stad. Tack Alexander Trygg. /Anton

Av Anton Trygg - 30 september 2013 07:57

Godmåndag!
Önskar er en fin start på veckan. Den här helgen har jag får mycket träning för vi har flyttat och flyttat. Jag har också packat och packat upp i mitt nya rum i nya lägenheten. Nu har träningsvärk i hela kroppen för att jag bärat och bärat mycket saker från gamla lägenheten och över vägen till nya lägenheten. Idag på morgonen hemma i Vasalunden i Ludvika då har jag klä på mig mina kläder och ätit frukost vid nya köksbordet som jag skruvade ihop igår kväll. Och sen har Jag också borsta tänderna. Sen körde Alexander Trygg och Mamma mig till Ludvika station. Nu har jag åkt ett tag och är på väg med tåget till Örebro hockey stad. När jag kommer fram till Örebro. Då ska jag vänta på länsbuss 302 eller 314 och sen åka till Kvinnerstaskolan. Ha en bra kärleksfull måndag på er alla underbara. /Anton

Av Anton Trygg - 30 september 2013 00:33

Hej! Idag när jag vaknade. Då var Oscar här. Idag har jag också plockat upp saker i mitt nya rum i nya lägenheten. Sen kom Rosie Hedberg hit och vi gick till gamla lägenheten och städa. Jag har sen plockat upp mer saker i mitt nya rum. Förut har jag duscha för första gången i nya lägenheten. Också har jag borsta tänderna. Nu ska jag sova för andra natten här i nya lägenheten. Godnatt och sov gott på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 29 september 2013 07:50

Hej! Nu ska jag gå upp i nya lägenheten. Och äta frukost. Sen blir det att packa upp i mitt nya rum. Ha en bra söndag på er alla. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards