Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 11 november 2014

Av Anton Trygg - 11 november 2014 22:11

Hej! För ett litet tag sen då har jag duschat och borstat tänderna. Nyss så har jag tittat på tv. Jag har också precis pratat med Mamma i mobiltelefonen. Nu så ligger jag i slangen och ska sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 11 november 2014 15:41

Hej! Jag är värdelös och kass. Jag kan ingen. Idag har jag inte klara någon bana på simultana och nästan igen fråga på liber programmet heller. Jag tycker allt är svårt. Hjälp mig. Men när jag slutade på truckstop då gick jag till busshållplatsen Berglunda företagsby och väntade på bussen. Sen så åkte jag stadsbuss 21 mot Järntorget/slottet. Nu så är jag på Järntorget/slottet och väntar på stadsbuss 3 Järntorget/slottet. Sen så ska jag åka stadsbuss 3 till busshållplatsen BEHRN ARENA och där så ska jag gå av och gå till ÖoB och byta min batteri ljusslinga. När jag är färdigt då ska jag gå till busshållplatsen Hemmansvägen och vänta på bussen. Sen så ska jag åka stadsbuss 6 hem till lavendelvägen/elevhemmet. Hemma på elevhemmet svanen då ska jag äta kvällsmat. Ha nu en jätte bra tisdagseftermiddag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 11 november 2014 08:13

Hej! Denna morgon blev kaos för att när bussen kom klockan 07:00 till busshållplatsen lavendelvägen då hade jag glömt plånboken + busskort kvar inne på elevhemmet svanen. Då missade jag stadsbuss 6 och + stadsbuss 21 på stan mot Berglunda företagsby. Så nu kommer jag försent till truckstop. Men jag har också ringt och sagt till Ronny vad som har hänt. Så nu är det lugnt. Denna morgon var alls inte min morgon. Hälsningar från Anton

Av Anton Trygg - 11 november 2014 07:33

Godmorgon tråkiga tisdag!
Jag sov som en sten hela natten utan någon avbrott. Men iallafall hemma på elevhemmet svanen då gick jag upp ur sängen och klädde på mig kläderna. Jag åt också frukost i min ensamhet. Sen så bäddade jag min säng och borsta tänderna. Vid klockan 07:03 då gick jag ut till busshållplatsen lavendelvägen och väntade på bussen. Nu så är jag på stadsbuss 6 på väg mot Järntorget/Slottet. På Järntorget/slottet där ska byta buss till stadsbuss 21 och sen åka till Berglunda företagsby. Ha nu en jätte bra tisdag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards