Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 25 november 2014

Av Anton Trygg - 25 november 2014 23:18

Hej! Idag har jag kört Hitachi 150 hjullastare tillsammans med klasskompisen Simon Lönn. När skolan var slut då byte jag om mig. Sen så åkte jag och Mamma till Biltema för Mamma köpte en reflexväst åt mig. Senare då åkte vi hem till elevhemmet. Hemma på elevhemmet svanen då åt vi kvällsmat. Nyss så har jag borstat tänderna. Nu så ska jag och Mamma sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar

Av Anton Trygg - 25 november 2014 22:36

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Jag vill meddela er redan nu att på fredag den 28:de november då spelar ÖREBRO HK på bortaplan mot LEKSANDS IF i Leksand. Så bli medlem redan nu i 14-3 supporterföreningen i ÖREBRO HOCKEY och boka din biljett. För nu så kostar det bara 260 kr för bussbiljett + hockeybiljett. Så passa på och häng med på årets häftigaste hockeyfest i TEGERA ARENA i LEKSAND. Också så sjunger vi i hela Örebroklacken och tar över hela TEGERA ARENA och hejar fram våran stolthetaste lag ÖREBRO HK till tre jätte sköna och betydelsefulla poäng. Vi ses i TEGERA ARENA på fredag alla rödvita för att jag kommer till TEGERA ARENA och hejar fram ÖREBRO HK till tre poäng. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 25 november 2014 21:42

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Imorgon då spelar ÖREBRO HK i sin hemmaborg mot skräplaget LULEÅ HF i BEHRN ARENA. Lycka till på hemmaplan imorgon ÖREBRO HK och vinn tre jätte sköna poäng. Också så kommer jag till BEHRN ARENA imorgon kväll och hejar fram mitt stolthetaste lag. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 25 november 2014 07:08

Hej! Idag så kommer min älskade Mamma hitt till Örebro och ska sova över på elevhemmet inatt för att imorgon så är det utvecklingssamtal i Kvinnerstaskolan. Men iallafall hemma på elevhemmet svanen då gick jag upp ur sängen och kläde på mig kölderna. Jag åt också frukost i min ensamhet. Sen så bäddade jag min säng och borsta tänderna. Vid klockan 06:55 då gick jag ut till busshållplatsen lavendelvägen och väntade på bussen. Nu så är jag på stadsbuss 6 på väg mot Resecentrum. På Resecentrum där ska jag byta buss till länsbuss 302 och sen åka till bästa och roliga Kvinnerstaskolan och jobba. Ha nu en jätte härlig tisdag på er alla underbara. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards