Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 9 november 2014

Av Anton Trygg - 9 november 2014 23:46

Hej! Nu så har jag tittat på en jätte bra och spännande film som heter Maria Lang: Inte flera mord som jag tittar nu på måndagar och i 3 måndagar till. Nyss så har jag borstat tänderna. Jag har också precis pratat med Mamma i mobiltelefonen. Nu så sover man gått inatt när man har sett denna bild haha så nu gå jag också och kryper ner i sängen under täcket och sover. Godnatt och sov gott på er alla önskar jag er. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 9 november 2014 22:04

Nu så blir det nyheter. Och sen så forsätter filmen.

Av Anton Trygg - 9 november 2014 21:32

Nu så avslutar jag dagen med att titta på en spännande avsnitt av Maria Lang: Inte flera mord!

Av Anton Trygg - 9 november 2014 20:54

God kväll på er!
Idag har över 30 stycken kommit till lokalen mittemot elevhemmet svanen. Där hade vi roligt, fikade och tittade på hockey TRE KRONOR mot FINLAND. TRE KRONOR vann mot FINLAND med hela 3-0 och vann hela turneringen också. På kvällen så åt vi kvällsmat. Nu så har jag också tjuv start med att ta fram två elljusstakar och sätta fram i fönstret. Också har jag tagit fram glasskulan som jag byte idag och satt fram i fönstret. Nyss så var jag ute och gick och rensa tankarna lite. Nu så ska jag duscha. Sen så ska jag titta på en svensk kriminalserie på TV4. Ha nu en fortsatt bra lördag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 9 november 2014 12:23

Goddag på er alla!
Idag sov jag länge. Nyss så har jag ätit frukost. Nu så är vi i lokalen mittemot elevhemmet svanen och fixa inför roligheterna som kommer och hända klockan 15:00. Sen så ska vi äta lunch. Senare så ska jag cykla till ÖoB och byta glaskulan. Ha nu en jätte bra söndag på er allesammans. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards