Carl Anton Trygg

Alla inlägg under september 2015

Av Anton Trygg - 30 september 2015 07:25

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Ikväll så spelar ÖREBRO HK på bortaplan mot skräpplaget SKELLEFTEÅ AIK i SKELLEFTEÅ KRAF ARENA i Skellefteå. Lycka till på bortaplan ikväll ÖREBRO HK och vinna tre sköna och betydelsefulla poäng hem till Örebro. Ha nu en jätte bra dag på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 30 september 2015 07:10

Godmorgon onsdag!
Hemma på elevhemmet svanen då gick jag upp ur sängen och klädde på mig kläderna. Jag åt också frukost tillsammans med boendepersonalen Simone. Sen så borsta jag tänderna. Vid klockan 06:50 då gick jag ut till busshållplatsen lavendelvägen och väntade på bussen. Nu så är jag på stadsbuss 6 på väg mot Resecentrum. På Resecentrum så ska jag byta buss till länsbuss 302 och sen åka till Kvinnerstagymnasiet. Ha nu en jätte härlig onsdag på er alla och snart så är det också helg. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 29 september 2015 06:46

Godmorgon på er alla!
Igår så orkade jag inte skriva på Facebook Instagram eller bloggen. Men igår så kom jag och Mamma till elevhemmet svanen. Jag och Mamma packade in saker i mitt rum och packade upp saker i mitt rum också. Jag och Mamma åt också mat och sen så duschade jag också och senare så sov jag och Mamma. Nu så ska jag och Mamma gå upp ur sängen och klä på oss kläderna. Jag och Mamma ska också äta frukost. Sen så ska Jag borsta tänderna. Vid klockan 07:30 då ska jag övningsköra till Kvinnerstagymnasiet. Ha nu en jätte bra tisdag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 28 september 2015 07:48

Godmorgon på er alla!
Nu så är min praktik slut för den här gången. Så nu håller jag på och fixa iordning mig här hemma i Vasalunden för att sedan övningsköra till Örebro/Kvinnersta. Ha nu en bra måndag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 26 september 2015 11:01

Hej! Nu så ska jag gå ner till undervåningen och äta frukost. Sen så ska jag också gå upp till övervåningen igen och borsta tänderna och byta till jobbarkläderna. Senare då ska jag gå ut och köra lite maskin. Ha nu en jätte bra lördag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 25 september 2015 05:52

Hej! Nu så är jag uppe ur sängen och har klätt på mig mina jobbarkläder. Jag ska nu också äta frukost och borsta tänderna. Vid klockan 06:30 då ska jag övningsköra till min praktik på SMB. Ha nu en jätte bra fredag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 24 september 2015 05:42

Hej! Nu så är jag uppe ur sängen och har klätt på mig mina jobbarkläder. Jag ska nu också äta frukost och borsta tänderna. Vid klockan 06:30 då ska jag övningsköra till min praktik på SMB. Ha nu en jätte bra torsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 23 september 2015 05:38

Hej! Nu så är jag uppe ur sängen och har klätt på mig mina jobbarkläder. Jag ska nu också äta frukost och borsta tänderna. Vid klockan 06:30 då ska jag övningsköra till min praktik på SMB. Ha nu en jätte bra onsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards