Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 24 november 2014

Av Anton Trygg - 24 november 2014 22:43

Hej! På kvällen så hade vi husmöte här hemma på elevhemmet svanen. För ett litet tag sen då duschade jag och borsta tänderna. Jag har nyss också pratat med bästa Mamma i mobiltelefonen. Nu så ligger jag i sängen och ska sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 24 november 2014 16:24

Hej! Idag har det varit en jätte bra dag i Kvinnerstaskolan. Idag har jag också kört Hitachi 150 hjullastare med en komvux elev. Då var vi på en plan och jämna ut grus. När skolan var slut då byte jag om mig. Sen så åkte jag länsbuss 314 till Resecentrum. På Resecentrum där byte jag buss till stadsbuss 6 och åkte sen hem till lavendelvägen/elevhemmet. Hemma på elevhemmet svanen då ska jag äta kvällsmat. Ha nu en jätte bra måndagseftermiddag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 24 november 2014 07:58

Hej! Nu så har jag åkt ett tag och sitter på tåget mot Örebro centralstation/Resecentrum. På Örebro centralstation/Resecentrum där ska jag byta till länsbuss 302 och sen åka till Kvinnerstavägen. På Kvinnerstavägen där ska jag gå av bussen och gå den sista bitten till Kvinnerstaskolan. Ha nu en jätte bra börjar på veckan på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 24 november 2014 05:42

Hej! Nu så ska jag gå upp ur sängen och klä på mig kläderna. Jag ska också gå ner till undervåningen och äta frukost tillsammans med bästa Pappa. Sen så ska jag gå upp till övervåningen igen och då borsta tänderna. Senare då ska jag gå ner till undervåningen igen och då ska jag klä på mig ytterkläderna. Vid klockan 06:50 då ska Pappa köra in mig till Ludvika tågstation där mitt tåg avgår klockan 07:30. Ha nu en jätte bra måndag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 24 november 2014 00:11

Hej! Nyss så har jag borstat tänderna. Jag har också precis pratat med Mamma i mobiltelefon. Nu så ska jag sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards