Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 4 november 2014

Av Anton Trygg - 4 november 2014 21:26

Hej! Idag i Kvinnerstaskolan har jag haft en jätte rolig dag med komvux eleven stig. Vi skrattade och hade roligt tillsammans. Idag så körde jag och komvux eleven stig Hitachi 70. Vi håller också på och gör ett vatten hinder till hästbanan. När skolan var slut då byte jag om mig. Sen så åkte jag länsbuss 314 till resecentrum. På resecentrum där så byte jag buss till stadsbuss 6. Jag åkte sen stadsbuss 6 hem till Lavendelvägen/elevhemmet. Hemma på elevhemmet svanen då åt jag kvällsmat. Vid ungefär vid klockan 17:40 då åkte jag till Olof Palme torg. På Olof Palme torg där gick jag av bussen och gick till dövas förening och var på Å-Kul. Där på Å-Kul så spelade vi bingo och jag vann ett pris. Också så vi fikade där. Jag gick sen också tillbaka till Olof Palme torg och väntade på stadsbuss 6. Senare så åkte jag stadsbuss 6 tillbaka lavendelvägen/elevhemmet. Hemma på elevhemmet svanen då duschade jag och borsta tänderna. Jag har nyss också pratat med bästa Mamma i mobiltelefonen. Nu så ligger jag i sängen och ska sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar ?? /A

Av Anton Trygg - 4 november 2014 07:16

Hej! Hemma på elevhemmet svanen då gick jag upp ur sängen och klädde på mig kläderna. Jag åt också frukost i min ensamhet. Sen så bäddade jag min säng och borsta tänderna. Vid klockan 06:55 då gick jag ut till busshållplatsen lavendelvägen och väntade på stadsbuss 6. Nu så är jag på stadsbuss 6 på väg mot resecentrum. På resecentrum där ska jag byta buss till länsbuss 302 och sen åka till Kvinnerstaskolan. Ha nu en jätte bra tisdag på er allesammans. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards