Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 7 november 2014

Av Anton Trygg - 7 november 2014 23:56

Hej! Nu på kvällen så hade jag ont i kroppen och mådde inge bra. Så nyss så har jag tagit en alvedon och borsta tänderna. Jag har också precis pratat med Mamma i mobiltelefonen. Nu så ska sova och hoppas att jag mår bättre imorgon. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 7 november 2014 23:51

Hej! Nu på kvällen så hade jag ont i kroppen och mådde inge bra. Så nyss så har jag tagit en alvedon och borsta tänderna. Jag har också precis pratat med Mamma i mobiltelefonen. Nu så ska sova och hoppas att jag mår bättre imorgon. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 7 november 2014 23:38

Hej! Idag i Kvinnerstaskolan då har vi haft service på maskinerna. Också hat vi haft inomgång hur man gör när man plogar. Vid klockan 13:40 då slutade vi idag. När vi slutade då byte jag om mig. Sen så åkte jag länsbuss 314 till resecentrum. På resecentrum så byte jag buss till stadsbuss 3 åkte senare till busshållplatsen BEHRN ARENA. Där gick jag av och gick till ÖoB och handla en glaskula, en ljusslinga och två batteriljus. När jag hade handlat färdigt då gick jag till busshållplatsen Österplan och väntade på stadsbuss 3. Sen så åkte jag stadsbuss 3 till våghustorget. På våghustorget där gick jag av bussen och gick till clas Olsson och handhade dubbelhäftande tejp och vanlig tejp. Sen så åkte jag stadsbuss 6 hem till lavendelvägen/elevhemmet. Hemma på elevhemmet svanen på kvällen så åt vi taco och tittade på tv. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 7 november 2014 15:02

Ingenting kan bli sig likt igen som förut. Jag saknar dig Morfar att vi inte kan prata med varandra längre också så saknar jag att jag inte kan åka till Tunagården i Borlänge längre och hälsa på dig bästa Morfar. Idag så tänker jag lite extra dig Morfar. Saknaden är stor. Love You. <3<3<3

Av Anton Trygg - 7 november 2014 07:52

Hej Kvinnerstaskolan!
Ny dag, ny fredag och nya möjligheter = jag är på plats på Kvinnerstaskolan. Jag ska nu gå och byta om mig till jobba kläder. Nu känns det också att vi går mot mörkare tider suck. Ha det gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 7 november 2014 07:12

Godmorgon roliga fredag!
Haha vad jag skrattar åt denna blid. Då blev man på bra humör denna grå och kalla fredagsmorgon när man såg bilden jippi. Snart så är det också helg igen. Vad veckorna går snabbt man hunner ju inte med. Men iallafall hemma på elevhemmet svanen på sörbyängen då gick jag upp ur en varm och skön säng och klädde på mig klädena. Jag åt också frukost och läste tidningen NA/Nerikes Allehanda i min ensamhet och i lugn och ro. Sen så bäddade jag min säng och borsta tänderna. Vid klockan 06:55 då gick jag ut i kylan till busshållplatsen lavendelvägen och väntade på bussen. Nu så är jag på stadsbuss 6 på väg mot Resecentrum. På Resecentrum där ska jag byta buss till länsbuss 302 och sen åka till bästa och roliga Kvinnerstaskolan och jobba. Ha nu en jätte härlig fredag på er alla underbara. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards