Carl Anton Trygg

Alla inlägg under april 2015

Av Anton Trygg - 30 april 2015 23:16

Hej! Fast jag var sjuk så tog jag mig i kragen och följde med Mamma på kvällskvisten till väsman strand och titta på majbrasa och fyrverkerier. Nu så här vi hemma i Vasalunden i våran lägenhet igen. Ha nu en försatt bra Valborg på er allesammans så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 30 april 2015 12:45

Hej! Idag så vakade jag upp dunderförkyld, hostig och snorig. När ska denna satan förkylning släppa någon gång? För ett litet tag sen då åt jag frukost. Nu så ska vi också fika. Ha nu en jätte bra torsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 29 april 2015 16:27

Hej! Snart så kommer min storebror Alexander från Stockholm hit till Ludvika och ska vara här i några dagar. Klockan 18:00 då kommer det folk hit och ska gratta Alexander. Ha nu en fortsatt bra onsdag på er allesammans. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 29 april 2015 12:45

Hej på er alla Tjejer!
Nu så var jag sugen och skiva om tjejer och gravidamagar igen. Säger bara en sak igen om ni tycker att jag tjatar för mycket då behöver ni inte läsa detta. Jösses vilken stor magen. Tänk att tjejer kan bära på en så stor mage i hela nio månader helt fanatiskt hur kroppen är byggd på tjejer. Gud vad tomt det är här i min säng här hemma i lägenheten i Vasalunden. Tjejer det finns plats för en tjej i min säng. Nu när man också är sjuk då skulle man också har haft en tjej som kan ta hand om mig när man inte mår så bra. Piss och blä hatar livet just nu. Livet är = tjej och skaffa barn. Tydligen så får jag ta och vänta för att ingen tjej vill ha mig det är säkert för att jag är ful. Tjejer jag kan meddela er att jag är inte ful jag är en jätte fin kille så passa på och fråga chans på mig nu och då kommer jag också att svara ja. När man har en tjej och har barn det är då livet börjar på riktigt. Tjejer jag har väntat på er länge. Jag vet fortfarande att detta sidan är ingen dejtsida men jag vill skriva detta ändå här.
Fakta om mig.
Jag heter Anton Trygg.
Jag bor i Ludvika och i Örebro.
Jag är 18 år gammal och fyller 19 år den 9 augusti.
Jag söker en tjej som vill ha 6 barn med mig och är född 1996 och är 18 eller 19 år gammal och är hörselskada eller hörande.
Tjejen ska helt bo i Örebro och heja på Örebro Hockey.
Kom-igen nu tjejer jag har väntat på er i evigheter. Kan ni ge mig förslag på hur ni andra killar i min ålder gjorde när ni frågade chans på en tjej och blev ihop. Jag är osäker och vet inte hur man gör. Skriv här nedanför på Kommentar och berätta till mig. Dom andra killarna i min ålder har mycket lättare och skaffa tjej än mig. Vad är det för fel på mig? Jag är väll dum i huvudet det är därför ingen vill ha mig. Jag vill också bli vuxen på riktig och ha en tjej, skaffa barn, förlova sig, gifta sig, köpa hus tillsammans med sin tjej. Men jag tror faktiskt att det aldrig kommer och hända i mitt liv. Jag få faktiskt lev en ensam liv hela livet. Kom-ihåg också att jag är inte som dom andra killarna i min ålder och jag är lite speciell kille. Men någon gång kanske det dyker upp en tjej och fråga chans på mig det vet man aldrig med jag tror att jag få vänta i evigheter på detta. Tjejer kom-igen nu jag skulle bli så glad om någon tjej vill vara ihop med mig resten av livet. Jag hatar allt just nu. Det är sant det jag skriver ska ni bara veta. Så nu är det slut skrivet. Ha nu en jätte bra onsdag på er alla tjejer. Hälsningar från en snygg kille. /Anton

Av Anton Trygg - 29 april 2015 10:07

Hej! Inatt har sovit jätte bra hela natten utan problem. Så nu tänker jag gå upp ur sängen och klä på mig kläderna, bjuda min mage på frukost och ta febern. Ha nu en jätte bra onsdag på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 28 april 2015 22:43

Hej! Idag har jag inte mått så bra så jag har inte orakat att skriva på Facebook, Instagram eller bloggen. Idag har jag också varit sjuk men inte haft någon feber. Jag har istället hostat och varit snorig. När ska den här förbannade förkylningen gå över någon gång? Vad trött jag blir. Idag så var jag också ute en lite stund så att jag skulle få lite frisk luft. Men nu så ska jag hoppa in i duschen innan läggdags. Ha det så jätte bra så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 27 april 2015 13:12

Hej! Just nu så har jag inge feber men febern kan stiga när som helst. Men jag hostar och är trött. Nu så ska jag iallafall bara sitta här i soffan och bara ta det lugnt och titta på tv. Jag tänkta snart också titta på en film. Har ni något förslag till en bra svenskfilm? Ha nu en fortsatt bra måndag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 27 april 2015 11:02

Hej! Nyss så tog jag tempen och då hade jag ingen feber. Jag få nu också se om febern stiger nu när jag är vaken och har ätit frukost. Här får ni alltid uppdatering hur jag mår. Nu så tittar jag på kungliga lasarettet på TV4 fakta. Ha nu en jätte bra måndag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards