Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 2 november 2014

Av Anton Trygg - 2 november 2014 23:53

Hej! Ja det kan man ju undra var helgen höstlovet tog vägen. Den bara susar förbi. Tänk om helgen och höstlovet kunde vara lite längre. Nu så iallafall har har tittat på andra avsnittet av en bra och spännande serie av Maria Lang på TV4. Nu så tar mitt höstlov slut. Och Jag önskar nu er också Natti Natti, dax att krama kudden, så man är pigg i morgon när man ska vakna tidigt. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 2 november 2014 22:09

Hej! På källen så har vi ätit kvällsmat här hemma i Örby i Stockholm. För ett litet tag sen då har jag också duschat. Nu så avslutar jag höstlovet med att titta filmen Maria Lang: Kung liljekonvalje av dungen på TV4. Hoppas att ni alla har en trevlig avslutning på denna alla helgona helgen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 2 november 2014 16:57

Hej! Nu så har jag suttit och pratat med Anders Frögren i mobiltelefon i hela 42 minuter. Nu så ska jag gå ner på undervåningen och hjälpa Pappa. Ha nu en jätte bra söndagseftermiddag/kväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 2 november 2014 15:24

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Igår så spelade ÖREBRO HK sin sista hockeymatch förre uppehållet. Så nu går ÖREBRO HK på landslagsuppehåll som stolt tabellfyra. Så jag återkommer igen om hockey och SHL den 12 november. Och den 13 november då sätter SHL igång igen. Hälsningar från ett äkta ÖHK-support. /Anton

Av Anton Trygg - 2 november 2014 13:34

Hej! Det blev en sen halloween fest inatt. Så nu vakande jag och ska gå upp ur sängen och klä på mig kläderna. Jag ska också äta frukost. Sen så ska jag borsta tänderna för att jag gjorde aldrig det inatt för att jag var för trött när jag skulle sova. Senare så vet jag inte vad jag ska göra. Här bjuder jag er på en läslig bild på mig. Ha nu en jätte bra söndagseftermiddag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 2 november 2014 11:18

Hej! Jag vaknade nu till och kollade lite på min mobil. Nu så somnar jag om igen och sover ett tag till. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 2 november 2014 04:33

Hej! Nyss så har jag borsta tänderna. Nu så ska jag sova. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards