Carl Anton Trygg

Alla inlägg under juni 2015

Av Anton Trygg - 30 juni 2015 18:10

Hej! Nu så har vi varit till Falun och köpt färg till bilden igen och sen så var vi också till Borlänge och handla. Nu så är vi hemma igen i Vasalunden och nu så sitter jag också här på balkongen i fina sommarvädret och äter färskpotatis med matjessill och gräddfil. Ha nu en jätte fin sommarkväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 29 juni 2015 21:17

Hej! Idag har jag kört en gammal fin bil hemma hos min bror Jimmy. Nu så sitter jag och Mamma här i soffan hemma i Vasalunden och tittar på Lotta på Liseberg på TV4. Ha nu en trevlig kväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 28 juni 2015 12:37

Hej! Nu så är vi uppe hos Rosie och Johan och ska bada i deras poolen och äta glass. Gud vad värmen kom snabbt helt plötsligt. Ha nu en jätte bra sommardag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 28 juni 2015 11:02

Hej! Nu så äter vi frukost ute på balkongen i det fina vädret med Mamma, Amanda och Moa. Sen så ska vi åka upp till Knutsbo en sväng. Ha nu en jätte härlig dag i det fina vädret på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 27 juni 2015 02:06

Hej! På Erikssons tivoli på Ludvika festen då vann jag två uppblåsbara saker som ser ut som en gitarr och en hammare. Innan vi gick hem då köpte Mamma en älgkebab med pommesfrites till mig. Nyss så kom vi också till Vasalunden hem till våran lägenhet. Nu så äter jag också mat klockan 02:00 på natten. Snart så blir det läggdags här. Så jag säger redan nu till er alla godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 26 juni 2015 19:00

Hej! Nu så ska jag byta om mig till fin kläder. Och sen så ska vi upp till Ludvika festen en sväng och titta. Ha nu en trevlig fredagskväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 26 juni 2015 00:35

Hej! Innan vi gick hem från festivalområde på stan då köpte Mamma en älgkebab i pitabröd åt mig. Sen så gick vi hem till Vasalunden. Nu så är vi också hemma igen i våran lägenhet och jag ska också nu äta min mat innan det blir läggdags här så jag säger redan nu godnatt sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 25 juni 2015 17:20

Hej! Nu så är äntligen plakatet färdigt till den 4 juli när vi då ska till Svärdsjö Gammelgård och titta på Lasse Berghagen. Jag ska nu också hoppa in i duschen och duscha. Sen så bär det av till stan och Ludvika festen. Kom-ihåg bra att ikväll är det också gratis att gå in på festivalområde. Ha nu en trevlig och bra torsdagskväll på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards