Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 23 november 2014

Av Anton Trygg - 23 november 2014 22:12

Hej! Nu så är det reklam och nyheter på TV4. Klockan 22:15 då forsätter Maria Lang: Farliga drömmar. Ha nu det fortsatt bra på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 23 november 2014 21:03

Hej! Nu är klockan 21:00 och då betyder det också att en spännande avsnitt av Maria Lang: Farliga drömmar börjar nu på TV4. Ha nu en jätte bra filmkväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 23 november 2014 20:00

Hej! Nyss så har jag tagit en skön och varm dusch. Nu så väntar två filmer för mig först så ska jag titta på Torpederna klockan 20:00 och sen så ska jag titta på Maria Lang: Farliga drömmar klockan 21:00. Ha nu en fortsatt bra söndagskväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 23 november 2014 17:46

Hej Morfar! Nu så kom jag på tänka på dig när jag sitter här i soffan. Ingenting kan bli sig likt igen som förut när min Morfar Sixten levde. Jag saknar dig så jätte mycket Morfar så att det gör ont i mitt hjärta och det känns också att mitt hjärtat ska gå i tusen bitar. Också så kan vi inte prata med varandra längre och så saknar jag också att jag inte kan åka till Tunagården i Borlänge längre och hälsa på dig bästa Morfar. Vi hade så jätte roligt tillsammans när du levde Morfar också så var du Morfar hemma hos mig och Mamma på Eriksgatan i Ludvika där vi bodde förut och sov över. Idag så tänker jag lite extra dig Morfar. Saknaden är stor. Love You. Jag hade också velat att du Morfar ha kunna och läsa detta jag skaver till dig nu men nu så kan du inte det jätte tråkigt. Jag önska dig nu Morfar en jätte bra natt däruppe i himmelen. Ha det så jätte bra. Hälsningar från Anton

Av Anton Trygg - 23 november 2014 17:21

Hej! Idag så fick vi äntligen igång på Volvo grävlastaren. Så jag har kört och flyttat på rishögar med pallgafflarna. Nu så blev min helg räddad. Nu så är jag inne i stora huset och bara ta det lugnt. Snart så ska vi också äta kvällsmat. Ha nu en trevlig söndagskväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 23 november 2014 11:24

God förmiddag på er alla!
För ett litet tag sen då gick jag upp ur sängen och klädde på mig kläderna. Nu så är jag också nere på undervåningen och ska äta frukost. Sen så ska jag gå ut och hjälpa Pappa med olika saker. Ha nu en jätte bra söndag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 23 november 2014 01:16

Hej! När jag kollade på tv på undervåningen då somnade jag i soffan. Nyss så gick jag upp till övervåningen och borstat tänderna. Sen så gick jag in till mitt rum. Nu så ligger jag i sängen ska sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards