Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 8 november 2014

Av Anton Trygg - 8 november 2014 23:33

GodNatt på er när det är dax...skönt o lyssna på regnsmattret ute

Av Anton Trygg - 8 november 2014 23:25

Hej Morfar! Ingenting kan bli sig likt igen som förut när min Morfar Sixten levde. Jag saknar dig jätte mycket Morfar så att det gör ont i mitt hjärta. Också så kan vi inte prata med varandra längre och så saknar jag också att jag inte kan åka till Tunagården i Borlänge längre och hälsa på dig bästa Morfar. Vi hade så jätte roligt tillsammans när du levde Morfar också så var du Morfar hemma hos mig och Mamma på Eriksgatan i Ludvika där vi bodde förut och sov över. Idag så tänker jag lite extra dig Morfar. Saknaden är stor. Love You. Jag hade också velat att du Morfar ha kunna och läsa detta jag skaver till dig nu men nu så kan du inte det tråkigt. Jag önska dig nu Morfar en jätte bra natt däruppe i himmelen. Hälsningar från Anton

Av Anton Trygg - 8 november 2014 20:42

Hej! Idag så har jag städat mitt rum. På kvällen så cyklade jag till Ica i
Tybble och handlade chips, dipp, godis, Coca-Cola och två batteri packet. Sen så cyklade jag tillbaka till elevhemmet svanen och då åt vi kvällsmat. Nyss så har jag duschat. Nu så myser jag i soffan och äter chips, dipp och godis. Också så delar jag en Coca-Cola med jultomten. Ha nu en jätte bra lördagskväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 8 november 2014 11:07

God förmiddag på er alla!
Idag sov jag länge. För ett litet tag sen då gick jag upp och klädde på mig kläderna. Nyss så har jag också ätit frukost. Nu så tittar jag på hockey Tre kronor - Tjeckien på SVT1 på tv. Ha nu en jätte bra lördag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards