Carl Anton Trygg

Alla inlägg under november 2013

Av Anton Trygg - 30 november 2013 23:19

Av Anton Trygg - 30 november 2013 22:55

Hej! Idag har jag kört traktor här hemma i Burängsberg. Jag har också kollat oljan och olika saker på traktorn. På kvällen åt vi god mat. Vi åt potatis, kött och sallad. Nu har jag har tittat på tv ett tag. Snart blir det läggdags här för mig del för imorgon ska jag köra traktor och gräva här hemma i Burängsberg. Ha det så jätte bra på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 30 november 2013 22:22

Hej på er alla Hockey-Vänner!
ÖREBRO HK förlorade borta mot FÄRJESTADS BK på straffar med 2-3 i LÖFBERGS ARENA i Karlstad. Men ÖREBRO HK fick ju en poäng hem till Örebro iallafall. Nu är ÖREBRO HK på väg mot rätt riktning i tabellen. Nu ligger fortfarande ÖREBRO HK sist i SHL med 28 inspelade poäng. Ha en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 30 november 2013 11:52

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Idag är det match igen för ÖREBRO HK. Idag ställs ÖREBRO HK mot FÄRJESTADS BK på bortaplan i LÖFBERGS ARENA i Karlstad. Det kommer också bli en tufft tajt mellan ÖREBRO HK och FÄRJESTADS BK i eftermiddagens/kvällensmatch och då får man också se vem som kan ta hem en tre sköna poäng. Lycka till ÖREBRO HK och vinn tre sköna poäng hem till Örebro. Nu behöver ni alla trepoängare som man kan ta nu ÖREBRO HK. Den här gången ska jag inte till Karlstad och kolla på matchen. Jag får istället läsa LIVERAPPORT på datorn och hänga med hur mycket det står mellan lagen. Ha en jätte bra lördag på er alla Hockey-Vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 30 november 2013 10:41

God förmiddag på er alla!
Lördag är här och nu ska jag gå upp och klä på mig mina kläder. Och sen ska jag äta en god frukost. /Anton

Av Anton Trygg - 30 november 2013 01:03

Hej!

Igår när vi kom hem till Burängsberg. Då tittade jag på tv 4 nyheterna. Vi åt mat sen. Jag har också varit vid iPaden. Och nu ligger jag i min säng

På Skype heter jag antontrygg96

Nu ska jag sova. Godnatt och sov gott på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 30 november 2013 00:48

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Igår förlorade ÖREBRO HK hemma mot SKELLEFTEÅ AIK med hela 1-4 i BEHRN ARENA i Örebro. Igår fick också Kenta Johansson se ÖREBRO HK förlorade i hemmapremiären som huvudtränare. Nu ligger ÖREBRO HK fortfarande sist i SHL. Jag var inte och såg matchen i Örebro igår. Ha en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards