Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 2 oktober 2014

Av Anton Trygg - 2 oktober 2014 16:58

Nu så är det bara två timmar kvar till nedsläpp mellan VÄXJÖ LAKERS HC - ÖREBRO HK. Nervös som bara satan är jag och kan inte matchen börja nu. Heja ÖREBRO HK

Av Anton Trygg - 2 oktober 2014 13:58

Matchdag: VÄXJÖ LAKERS HC mot ÖREBRO HK. ÖREBRO HK spöa skiten ur dom på bortaplan ikväll så det blir tyst i VIDA ARENA. Lycka till på bortaplan ÖREBRO HK. Jag ska inte köpa matchen ikväll och kolla på datorn. För att jag har gjort det två gånger. Om man köper många matcher så blir det dyrt. Så ikväll så lyssnar jag istället på radio på datorn för att det är gratis. Jag håller alla mina tummar ikväll för ÖREBRO HK så ni tar hem en vinst. Heja ÖREBRO HK. Det är vi som är Örebro.

Gratis radio hittar ni på http://sverigesradio.se/sida/extrasandningar.aspx

Av Anton Trygg - 2 oktober 2014 06:42

Hata Leksand!

Leksand är ju sämst i hela, hela SHL
För vi hatar hatar, hatar dom
Leksand är ju sämst i hela, hela SHL
För vi hatar hatar, hatar dom
Leksand är ju sämst i hela, hela SHL
För vi hatar hatar, hatar dom
Leksand är ju sämst i hela, hela SHL
För vi hatar hatar, hatar dom
Leksand är ju sämst i hela, hela SHL
För vi hatar hatar, hatar dom

Av Anton Trygg - 2 oktober 2014 06:31

Godmorgon torsdag på er alla!
Nu så ska jag gå upp ur sängen och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en jätte god frukost. sen så ska jag bädda min säng och borsta tänderna. Vid klockan 07:55 då ska jag cykla till Tullängsskolan. Ha nu en jätte bra torsdagsmorgon på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards