Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 3 oktober 2014

Av Anton Trygg - 3 oktober 2014 21:33

Hej! Nu så har jag sovit lite på soffan här i vardagsrummet. Så nu går jag in i mitt rum och forsätter och sover i min säng. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 3 oktober 2014 19:15

Hej! När jag kom med tåget till Ludvika tågstation då stog Mamma där och vänta på mig. Då åkte vi och uträttade vi olika ärende här i Ludvika. På kvällen så kom vi hem till Vasslunds byn. Nyss så har jag ätit kvällsmat. Snart så ska vi åka och köra hem Rosie och Johan till Knutsbo. Sen så ska vi åka hem igen. Vid klockan 20:00 då ska jag och Mamma titta på en gala som heter tillsammans för världens barn på SVT1. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 3 oktober 2014 18:12

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Imorgon så är det en höjdarmatch som står på spelschemat när då ÖREBRO HK åker mot Dalarna och spelar en bortamatch mot skräplaget LEKSANDS IF i fula TEGERA ARENA i Leksand. Imorgon så kommer jag till TEGERA ARENA och hejar fram mitt stolthetste lag ÖREBRO HK till tre jätte sköna och betydelsefulla poäng också har jag med mig Dan Christiansson och Anders Frögren till Leksand. Ha nu en jätte bra fredagskväll på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 3 oktober 2014 13:41

Hej! Idag på Kvinnerstaskolan då fyllde jag en dunk med diesel i. Sen så gick jag och fyllde JCB. Senare så kom läraren Tore och hjälpte mig och tog bort luften i bränslesystemet. Det tog tid inan vi fick igång JCB men till slut så lyckades vi få igång den. Då åkte jag och tanka JCB. När jag hade tankat färdigt då åkte jag och serva den. Då smörja jag alla smörjniplar, gjorde rent alla fönster och tvättade JCB. Idag så fick vi sluta tidigare på Kvinnersraskolan för att några lärare skulle på möte efter lunch. När jag slutade då byte jag om mig. Sen vid klockan 11:30 då åt jag lunch och sen så åkte jag länsbuss 314 till resecentrum. På resecentrum så gick jag av bussen och gick till tåget och gick in och satt mig. Nu så åker jag Tågkommparniet mot Ludvika. Ha nu en jätte bra fredagseftermiddag och trevlig helg på er alla också. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 3 oktober 2014 07:13

Godmorgon fredag!
Hemma på elevhemmet svanen då gick jag upp ur sängen och vaknade till liv och klädde på mig kläderna. Jag åt också en jätte god frukost i min ensamhet. Sen så bäddade jag min säng och borsta tänderna. Vid klockan 06:55 då gick jag ut till busshållplatsen lavendelvägen och väntade på bussen. Nu så är jag på stadsbuss 6 på väg mot Resecentrum. På Resecentrum där ska jag byta buss till länsbuss 302 och sen åka till Kvinnerstaskolan. Ha nu en jätte härlig fredag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards