Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 1 oktober 2014

Av Anton Trygg - 1 oktober 2014 22:53

Hej! För ett lite tag sen så har jag duschat och borstat tänderna. Nyss så har jag pratat med bästa Mamma i mobiltelefonen. Nu så ligger jag i sängen och ska sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 1 oktober 2014 22:00

Ni ska ha klart för er en sak att ÖREBRO HOCKEY har den bästa publiken i hela SHL. Vad säger ni om det?

Av Anton Trygg - 1 oktober 2014 21:48

Förlust för LEKSANDS IF = jag är en jätte lycklig kille!

Av Anton Trygg - 1 oktober 2014 21:37

Hej på er alla Leksingar!
Nu så ska ni inte pratat skit om att ÖREBRO HK är dåliga. Så nu kan ni sluta med det. LEKSANDS IF är ju ännu dåligare och kass som ligger i botten av tabellen med 0 inspelade poäng efter sjunde omgången. Jag är så lycklig att ÖREBRO HK ligger över LEKSANDS IF i tabellen och ÖREBRO HK hittar man också på en åttonde plats i tabellen med 9 inspelade poäng. SHL-Säsongen kunde inte börja på ett bättre sätt. Hälsningar från en äkta ÖHK:ARE

Av Anton Trygg - 1 oktober 2014 21:15

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Imorgon så styr ÖREBRO HK söder ut och möter då skräplaget VÄXJÖ LAKERS HC på bortaplan i fula VIDA ARENA i Växsjö i Kronobergs län. Jätte lycka till imorgon på bortaplan mitt stolthetaste laget ÖREBRO HK och vinn tre sköna och betydelsefulla poäng så ni åker uppåt i tabellen. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 1 oktober 2014 18:42

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Det är så svårt att förstå att du inte finns längre Morfar. Det gör ont att veta att vi aldrig mer kommer att träffas. Vila i frid
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Av Anton Trygg - 1 oktober 2014 18:27

Hej! Idag har jag varit på Kvinnerstaskolan och kört JCB igen. På eftermiddagen inan vi skulle sluta. Då tog dieseln slut och då tvär stannade motorn också. Så på fredag blir det första jag får göra är och tanka JCB. När skolan var slut då byte jag om mig. Sen så åkte jag länsbuss 314 till resecentrum. På resecentrum så gick jag av bussen och gick till bowlingen och fikade med Coca-Cola, smörgås och två japp också spelade bowling. När bowlingen var slut då gick jag tillbaka till Resecentrum. Nu så sitter jag i Resecentrum och väntar på stadsbuss 6 som ska komma klockan 18:24. Sen så ska jag åka stadsbuss 6 hem till lavendelvägen/elevhemmet svanen. Hemma på elevhemmet då ska jag äta kvällsmat. Ha nu en jätte bra onsdagskväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 1 oktober 2014 07:15

Välkommen första oktober!
Hemma på elevhemmet svanen då gick jag upp ur en varm och skön säng och kläde på mig kläderna. Jag åt också frukost i min ensamhet. Sen så bäddade jag min säng och borsta tänderna. Vid klockan 06:55 då gick jag ut i kylskåpet och gick till busshållplatsen lavendelvägen och vänta på bussen. Nu så är jag på stadsbuss 6 på väg mot resecentrum. På resecentrum där ska jag byta buss till länsbuss 302 och sen åka till Kvinnerstaskolan. Ha nu en härlig första oktober på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards