Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 15 oktober 2014

Av Anton Trygg - 15 oktober 2014 22:31

Hej underbara värld!
På kvällen hemma på elevhemmet svanen då har jag ätit kvällsmat och duschat. Nu så ska jag tänka på refrängerna och gå och sova. Men första ska jag borsta tänderna. Sen så ska jag krypa ner i en skön säng och sova. Tack för allt världen. Vi ses imorgon. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 15 oktober 2014 21:56

Kom igen ÖREBRO HK och spöa skiten ur Knäckebrödsgänget på lördag hemma i BEHRN ARENA!

Av Anton Trygg - 15 oktober 2014 21:41

Älskar man sitt lag... Älskar man det både i med och motgång... Grabbarna är inte mer än människor dom heller... Alla kan vi ha en dålig dag... Vad som än händer så ÄLSKAR jag mitt LAG och kommer alltid att göra det... <3<3<3 ÖHK ÖHK ÖHK <3<3<3

Av Anton Trygg - 15 oktober 2014 21:29

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Ikväll så förlorade ÖREBRO HK på bortaplan mot skräplaget BRYNÄS IF med hela 1-4 i GAVLERINKEN i Gävle. Ikväll så var det inte ÖREBROS tur. Nu så åker ÖREBRO HK hem till Örebro med noll poäng. Men det är bara och ta nya tag ÖREBRO HK och vinna på lördag istället. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening tros förlusten. /Anton

Av Anton Trygg - 15 oktober 2014 15:55

Hej på er alla!
På förmiddagen i truckstop i Berglunda företagsby då har jag kört simulator. På eftermiddagen då var vi på studiebesök på Atle bergtäkt. Också har vi varit till ett till bergtäkt. När vi slutade då gick jag till busshållplatsen Berglunda företagsby och väntade på bussen. Sen så åkte jag stadsbuss 21 till slottet/Järntorget. På slottet/Järntorget där bytte jag buss till stadsbuss 6 åkte sen till Resecentrum. På Resecentrum då gick jag av bussen och gick till bowlingen. Nu så är jag bowlingen och ska fika och spela bowling. När bowlingen är slut då ska jag gå tillbaka Resecentrum och vänta på bussen. Senare då ska jag åka stadsbuss 6 hem till lavendelvägen/elevhemmet svanen. Ha nu en jätte bra onsdagseftermiddag/kväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 15 oktober 2014 11:58

Matchdag: BRYNÄS IF mot ÖREBRO HK. ÖREBRO HK kör ner BRYNÄS IF på jorden ikväll på bortaplan och vinn tre jätte sköna poäng hem till Örebro.

Av Anton Trygg - 15 oktober 2014 08:20

Hej! Vid klockan 07:00 då kom det ingen buss till lavendelvägen busshållplats. När det står på busstidtabellen vid busshållplatsen att det ska komma en stadsbuss 6 vid klockan 07:00. Vad jag blir så irriterad på Länstrafiken ibland. Då fick jag vänta till nästa buss som kommer istället klockan 07:18 och då missade jag stadsbuss 21 vid slottet/Järntorget klockan 07:25 till Berglunda företagsby. Nu så måste jag vänta tills nästa buss som kommer klockan 08:25 till slottet/Järntorget och det betyder också att jag kommer ungefär en timme försent till skolan. Men det är inte mitt fel att inte bussen kommer. Så min morgon har varit kaos. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards