Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 19 oktober 2014

Av Anton Trygg - 19 oktober 2014 21:08

Hej! På kvällen så har jag ätit kvällsmat och städat mitt rum här på elevhemmet svanen. Nyss så har jag också duschat och borstat tänderna. Jag har precis pratat med bästa Mamma i mobiltelefonen. Nu så ska jag krypa ner i ett nya bäddad säng och sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 19 oktober 2014 16:21

Hej! Idag bestämde jag mig att jag skulle åka och handla. På förmiddagen då gick jag ut till busshållplatsen lavendelvägen och väntade på bussen. Sen så åkte jag stadsbuss 6 till slottet/Järntorget. På slottet/Järntorget där byte jag buss till stadsbuss 1. Senare så åkte jag stadsbuss 1 till Ikea i Marieberg och köpte två fotoram. När jag har handlat färdigt på Ikea då åkte jag stadsbuss 1 tillbaka till slottet/Järntorget. På slottet/Järntorget där byte jag buss till stadsbuss 6 och åkte sen tillbaka till lavendelvägen/elevhemmet. När jag kom hem till elevhemmet svanen igen då åt jag lunch. Nu så ska jag börjar och städa mitt rum. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi senare igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 19 oktober 2014 08:56

Hej! Nu så ska jag gå upp ur sängen och klä på mig kläderna. Jag ska också en en jätte god äta frukost. Sen så ska jag borsta tänderna. Senare så får vi se vad jag ska hitta på och göra idag. Ha nu en jätte bra söndag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards