Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 12 oktober 2014

Av Anton Trygg - 12 oktober 2014 22:22

Hej på er alla Ludvika bor!
På sista tiden har jag varit jätte trött. Nu så hoppar jag i badet en stund. Sen så blir det sängen för min del. Så jag säger redan nu godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 12 oktober 2014 21:12

Jag är nu mätt och belåten.
Nu så blir det film.

Av Anton Trygg - 12 oktober 2014 20:28

Hej! På kvällen så kom jag hem till Ludvika till Mamma. Nyss så var vi till Willys och handlade en pizza. Vi var också till en av pizzeriorna här i Ludvika och köpte pizzasallad. Nu så är vi hemma igen. Och nu så ska jag också mysa och äta pizza, pizzasallad och dricka saft. Ha nu en jätte bra kväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 12 oktober 2014 16:38

Hej! Nu så åker jag och Pappa i regnet mot Ludvika. När jag och Pappa kommer fram till Ludvika då ska Pappa köra hem mig till Mamma i Vasalunden. Nu så ska jag vila lite i bilen för att jag är trött. Ha det så jätte bra på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 12 oktober 2014 15:18

Hej! Snart så ska vi äta Pappas goda fläskfilegryta med äpple och curry i här hemma i Örby i Stockholm. Mums filibaba det ska bli. Sen så ska jag göra iordning mig. Senare så bär det av mot Ludvika. Ha nu en jätte bra söndagseftermiddag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 12 oktober 2014 11:58

Goddag på er alla!
För ett litet tag sen då har jag gått upp ur sängen och klä på mig kläderna. Nyss så har jag ätit en jätte god frukost. Nu så vet jag inte vad jag ska göra. Ha nu en jätte härlig söndag på er allesammans. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 12 oktober 2014 01:35

Hej! Nu så ligger jag i sängen under ett skönt och varmt täcke och ska sova. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 12 oktober 2014 00:58

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Igår så vann formstarka ÖREBRO HK sin fjärde hemmaseger mot skräplaget FÄRJESTADS BK med hela 4-1 i BEHRN ARENA. Grattis till seger och tre jätte sköna poäng ÖREBRO HK. Nu så åker rödvita laget bara uppåt i tabellen. Jag var inte på matchen igår i BEHRN ARENA. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards