Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 11 oktober 2014

Av Anton Trygg - 11 oktober 2014 23:57

Idag på eftermiddagen då fick jag en t-shirt av Pappa i TELE2 ARENA!

Av Anton Trygg - 11 oktober 2014 23:23

Hej på er Cross-Vänner!
Vilken gym kväll jag och Pappa har haft. På eftermiddagen så var vi till TELE2 ARENA och var ner på supercrossbanan och fick autografer och fota med förarna. Sen så var vi och åt hamburgare på en resturang i närheten va TELE2 ARENA. Vid klockan 17:00 då började SUPERCROSSEN och FREESTYLE MX. Vi såg olika förare från olika länder som var med och tävlade. Också var det 65cc med och tävlade. Vi så också när några av förare som körde FREESTYLE och hopade och gjorde trix i luften. Den här eftermiddag/kväll kommer jag och minnas för livet. Vilken kväll säger jag bara. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Hälsningar från en äkta Cross fantast. /Anton

Av Anton Trygg - 11 oktober 2014 13:03

Hej! När jag hade duschat färdigt då såg jag att jag hade glömt och ta med mig ett par rena kalsonger. Men då var det bara och sätta på sig sina hänvända kalsongerna. Nästa gång jag går in på toan igen då få jag ta med ett par rena kalsonger och byta då istället. Sånt händer att man glömmer eller att man inte tänker på det heller. Men det gör ingenting. Sånt händer alla. Nu så är jag redo för SUPPERCROSS och FREESTYLE MX TELE2 ARENA med autografblock och en ful laddad mobil. Ha nu en jätte bra lördag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 11 oktober 2014 10:10

Hej! Nyss så har jag gått upp ur sängen och klä på mig kläderna. Snart så ska vi också äta frukost. Sen så ska jag duscha och göra iordning mig. Ha nu en jätte härlig lördag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 11 oktober 2014 00:34

Hej! Igår sent på kvällen så kom vi hem till Örby i Stockholm. Nyss så har jag borstat tänderna. Nu så ska jag lägga mig i sängen och hoppas på att jag kan sova inatt när det är fullmåne ute på himmelriket. Jag gör nu ett försök och sover. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards