Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 8 oktober 2014

Av Anton Trygg - 8 oktober 2014 21:44

Hej! Nyss så har jag i följande ordning borstat tänderna och pratat med bästa Mamma i mobiltelefonen. Nu så ligger jag redan i sängen och ska sova. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 8 oktober 2014 21:32

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Imorgon så går omgång 9 av stapeln i SHL när då ÖREBRO HK spelar mot serieledarna SKELLEFTEÅ AIK hemma i fina BEHRN ARENA här i Örebro. Jag observera också att tiden tills matchen imorgon är ändrat till klockan 18:00 istället för klockan 19:00. Så kom i tid för att klockan 17:40 så är det hyllningscermoni för Lars 'Mozart' Anderson som ska få sin matchtröjan nummer 3 upp hissad i BEHRN ARENAS tak. Så nu vill jag påminna er igen. Så kom i tid tills matchen imorgon ikväll så ni säkra och hinner och se hyllningscermoni. Lycka till också på hemmaplan ÖREBRO HK imorgon. Jag kommer också och hejar fram mitt rödvit lag till tre jätte sköna och betydelsefulla poäng imorgon kväll så att ÖREBRO HK klättrar uppåt i tabellen. PS komihåg också att det är ''MATCHTRÖJANS DAG'' i BEHRN ARENA imorgon så ta på er MATCHTRÖJORNA så fyller vi läktarna med rött och vitt och hejar fram ÖREBRO HK till en seger. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening.
/Anton

Av Anton Trygg - 8 oktober 2014 19:11

Hej! Jag var aldrig till clas Ohlson och byte sakerna för att jag kom på att jag kan göra det på fredag istället när vi ändå åker förbi Borlänge där clas Ohlson finns så jag åkte hem till elevhemmet svanen istället. Nyss så har jag ätit en jätte god kvällsmat. Sen så ska jag duscha. Ha nu en jätte bra tisdagskväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 8 oktober 2014 16:24

Hej! På Kvinnerstaskolan idag så har jag inte fått köra någon maskin som jag trodde. Istället så fick jag jämna ut grus för att på gruset så ska det stå ett växthus. När skolan var slut då byte jag om mig. Sen så åkte jag länsbuss 314 till Resecentrum. På Resecentrum så gick jag av bussen och gick till bowlingen. Nu så är jag på bowlingen och ska fika och spela bowling. Sen när bowlingen är slut. Då ska jag gå tillbaka till Resecentrum och vänta på stadsbuss 6. Senare så ska jag åka stadsbuss 6 till våghustorget. Där ska jag gå av bussen och gå till clas Ohlson och byta två saker. När jag är klar på stan då ska jag åka stadsbuss 6 hem till lavendelvägen/elevhemmet svanen. Hemma på elevhemmet då ska jag äta kvällsmat. Ha nu en jätte bra onsdagseftermiddag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 8 oktober 2014 07:46

Ja, man får "väl" vara glad för att det är väder......ta't lugnt för hala löven som blir snabbt en surfbräda! GodMorgon på er!!

Av Anton Trygg - 8 oktober 2014 07:16

Godmorgon onsdag!
Nu så ös regnet ner och alla fina löven ligger blöta på marken = nu så är det också höst. Men iallafall hemma på elevhemmet svanen då gick jag upp ur sängen och klädde på mig kläderna. Jag åt också frukost tillsammans med boendepersonalen Jeanette. Sen så bäddade jag min säng och borsta tänderna. Vid klockan 06:50 då gick jag ut till busshållplatsen lavendelvägen och väntade på bussen. Nu så är jag på stadsbuss 6 på väg mot Resecentrum. På Resecentrum så ska jag byta buss till länsbuss 302 och sen åka till Kvinnerstaskolan. Ha nu en jätte härlig onsdag på er alla och snart så är det också helg. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards