Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 29 oktober 2014

Av Anton Trygg - 29 oktober 2014 23:26

Hej på er alla Hockey-vänner!
Imorgon då spelar ÖREBRO HK på hemmaplan mot skräplaget MOOD HOCKEY i BEHRN ARENA i Örebro. Lycka till imorgon ÖREBRO HK på hemmaplan och vinn tre jätte sköna och betydelsefulla poäng. Så att ni klättrar uppåt i SHL-tabellen. Jag och Pappa kommer till BEHRN ARENA imorgon och titta på matchen. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 29 oktober 2014 18:55

Hej! Hem i Ludvika i Vasalunden idag då åt jag lunch och packade. Sen så körde Mamma hem mig till Burängsberg till Pappa. Nu så är jag hemma i Burängsberg hos Pappa. Snart så ska vi också äta kvällsmat. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 29 oktober 2014 14:14

Idag så har vi bowlat på Ludvika Bowlinghall och jag vann över alla. Nu så avslutade vi med fika.

Av Anton Trygg - 29 oktober 2014 11:02

Hej! Nu för engångskull så fick jag sova länge på mitt höstlov. Men nu så ska jag iallafall gå upp ur sängen och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en jätte god frukost tillsammans med bästa och underbaraste Mamma. Sen så ska jag borsta tänderna. Senare då ska vi till sporthallen och spela bowling i bowlinghallen med Rosie, Moa, Amanda, Jimmy, Tea och Tage. Efter vi har spelat färdigt bowlingen då ska vi alla fika. Ha nu en fridfull onsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 29 oktober 2014 00:53

Hej! Igår så åt jag en kebabtallrik hemma hos hedbergarna. Vi tittade också på hockey på tv. Men det blev förlust för ÖREBRO HK. Förut så har vi kommit hem till Vasalunden igen. Nu så ska jag gå och sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 29 oktober 2014 00:37

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Jag vill meddela er redan nu att på lördag den 1 november så spelar ÖREBRO HK på bortaplan mot DJURGÅRDENS IF i Stockholm. Så bli medlem redan nu i 14-3 supporterföreningen i ÖREBRO HOCKEY och boka din biljett. För nu så kostar det bara 260 kr för bussbiljett + hockeybiljett. Så passade på och häng med på årets häftigaste hockeyfest på HOVET i Stockholm. Också så sjunger vi i hela Örebroklacken och tar över hela HOVET och hejar fram våran stolthetaste lag ÖREBRO HK till tre jätte sköna och betydelsefulla poäng. Vi ses i HOVET på lördag alla rödvita för att jag kommer till HOVET och hejar fram ÖREBRO HK till tre poäng. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards