Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 6 oktober 2014

Av Anton Trygg - 6 oktober 2014 23:04

Hej! Idag har det varit en omtumlande dag för att Jared Aulins Mamma har dött. Men iallafall idag har jag varit i Kvinnerstaskolan. I Kvinnerstaskolan har vi idag pratat om säkerhet för att det har hänt en tragiska olyckan där som ägde rum på Kvinnerstaskolan hösten 2012. När två elever blev skadade vare en allvarligt. Då måste vi prata om säkerhet och jobba med att undvika olyckor. När skolan var slut då byte jag om mig. Sen så åkte jag länsbuss 314 till resecentrum. På resecentrum så byte jag buss till stadsbuss 6 och åkte senare hem till lavendelvägen/elevhemmet svanen. Hemma på elevhemmet då tvättade jag mina kläder, gjorde mat Klyftpotatis, kyckling och beanessås också så diskade jag. Förut har jag duschat. Nyss så har jag borsta tänderna. Jag har precis också pratat med bästa Mamma i mobiltelefonen. Godnatt och sov gott på alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 6 oktober 2014 08:49

Hello everyone Hockey Friends!

Today it is a day that you do not want to remember that Örebro Hockey Star Jared Aulin's Mom has died from a serious cancer disease in Canada. My condolences Jared Aulin.

To write Jared Aulin on Na.se
"Heaven gained a beautiful angel. May you rest peacefully and painlessly mom., I love you forever and forever ..."

When I read the text as Jared Aulin have written then I next tearfully. Nicely written to your mom killed Jared Aulin.

Greetings from a genuine OHK support. /Anton

Av Anton Trygg - 6 oktober 2014 08:37

Hej på er alla Hockey-Vänner!

Idag så är det en dag som man inte vill minnas att Örebro Hockeystjärna Jared Aulins Mamma har avlidit efter en tids svår cancersjukdom i Kanada. Jag beklagar sorgen jared aulin.

Så här skriver Jared Aulin på Na.se
"Himlen fick en vacker ängel. Må du vila lugnt och smärtfritt mamma. Jag älskar dig för alltid och för evigt ... "

När jag läste texten som Jared Aulin har skrivit då blir jag nästa tårögd. Fint skrivet till din dödade Mamma Jared Aulin.

Hälsningar från en äkta ÖHK-suport. /Anton

Av Anton Trygg - 6 oktober 2014 08:12

Hej! Nu så har jag åkt ett tag och är i tågetkompaniet på väg mot Örebro centralstation/resecentrum. När jag kommer fram till Örebro centralstation/resecentrum då ska jag byta till länsbuss 302 och sen åka till Kvinnerstavägen. På Kvinnerstavägen där ska jag gå av bussen och gå den sista biten till Kvinnerstaskolan. Jag hoppas verkligen att jag får köra dumper idag i Kvinnerstaskolan. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 6 oktober 2014 06:37

Hej! Helgen bara sveper förbi och nu så är det också måndag igen suck. Jag vill att helgen ska vara längre. Idag så är det också kalt ute. Det är bara 6 grader här i Ludvika. Men nu iallafall så har jag gått upp ur en skön och varm sängen här hemma i Vasalunds byn och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en jätte god frukost tillsammans med bästa och underbaraste Mamma. Sen ska jag göra iordning mig och borsta tänderna. Vid klockan 07:15 då ska Mamma köra mig till tågstationen där mitt tåg avgår klockan 07:30. Ha en jätte härlig måndag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 6 oktober 2014 00:36

Hej! Nu så ligger jag i sängen och ska sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards