Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 25 oktober 2014

Av Anton Trygg - 25 oktober 2014 23:22

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Ikväll så vann ÖREBRO HK på hemmaplan mot skräplaget VÄXJÖ LAKERS HC med hela 5-3 i BEHRN ARENA. I första perioden så fick vi ut rymma hela arena pågrund av ett brandlarm som har gått. Sen när hockeymatch återupptog så reducerade ÖREBRO HK till 1-1 mål av Jared Aulin. I andra perioden så utökade ÖREBRO HK ledningen till 2-1 mål av Marko Anttila. Senare så utökade ÖREBRO HK ledningen igen och då till 3-1 mål av Martin Johansson. I tredje så utökade ÖREBRO HK ledningen till 4-3 mål av Stefan Johansson. Två sekunder kvar av matchen då gjorde Derek Ryan mål i öppen kasse till ÖREBRO HK och fastställde slutresultatet till 5-3. Grattis till tredje raka trepoängare ÖREBRO HK. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 25 oktober 2014 22:41

Hej! Ikväll så fick jag autografer av alla spelar i ÖREBRO HOCKEY. Nu så åker jag, Mamma och Anders hem till Ludvika igen. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 25 oktober 2014 14:54

Hej! Nu så bär det av till Örebro med Mamma och Anders och titta på hockey. Ha det så jätte bra på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 25 oktober 2014 13:08

Hej! Nu så ska jag äta lite lunch. Sen så ska jag duscha och göra iordning mig. Senare så bär det av till Örebro och titta på hockey. Ha nu en jätte bra lördag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 25 oktober 2014 13:01

Matchdag: ÖREBRO HK mot VÄXJÖ LAKERS HC. Örebro kör skiten ur Växsjö på hemmaplan ikväll. Jag kommer också till BEHRN ARENA och hejar fram Örebro till tre poäng.

Av Anton Trygg - 25 oktober 2014 08:50

Hej! Jag har nyss gått upp ur sängen och klä på mig kläderna. Jag ska nu också äta en jätte god frukost tillsammans med bästa Mamma. Sen så vet jag inte vad jag ska göra. Ha nu en jätte bra lördag på er allesammans. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 25 oktober 2014 01:07

Hej! Igår så kom jag med tåget hem till Ludvika tågstadion där Mamma stog och väntade på mig. Sen så åkte vi till Mormor en snabbsväng. Senare så åkte vi hem till Vasalunden och åt kvällsmat. Resten av kvällen så tittade vi på tv. Jag somnade också på soffan. Nyss så har jag borstat tänderna. Nu så ska jag lägga mig i sängen och sova. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards