Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 7 oktober 2014

Av Anton Trygg - 7 oktober 2014 22:36

Hej! För ett lite tag sen så har jag duschat och borsta tänderna. Nyss så har jag pratat med Mamma i mobiltelefonen. Nu så ska jag sova. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 7 oktober 2014 16:13

Hej! Vid min förra inlägg då berättade jag att min klass på Kvinnerstaskolan hade skolfotografering på morgonen. Jag säger Ingenting vilka kläder jag hade på mig men jag blev jätte ful på fotot iallafall. Ni kommer och få bild bevis sen när bilderna kommer hem. Idag har vi också sätt en olycka som läraren har fixat med dumper. Så vi ska bilda en uppfattning ur en olycka egentligen kan se ut. Bygg och anläggning som jag gå på det är en ganska farlig utbildning. Så vi måste veta säkerheten. Jippi så imorgon så ska vi äntligen få köra maskiner igen. Men när skola var slut då byte jag om mig. Sen så åkte jag länsbuss 314 till Resecentrum. Nu så är jag på Resecentrum och väntar på stadsbuss 6. Sen så ska jag åka stadsbuss 6 hem till lavendelvägen/elevhemmet svanen. Hemma på elevhemmet då ska vi äta kvällsmat. Senare så ska vi åka stadsbuss 6 från busshållplatsen lavendelvägen till Olof Palme torg. Där ska vi gå av bussen och gå till dövas förening och vara på Å-kul. När Å-kul är slut. Då ska vi gå tillbaka till Olof Palme torg och vänta på stadsbuss 6. Sen så ska vi åka stadsbuss 6 hem till lavendelvägen/elevhemmet svanen igen. Ha nu en jätte bra tisdagseftermiddag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 7 oktober 2014 11:26

Hej! Idag så jobbar vi med att undvika olyckor med maskinerna som vi har här på Kvinnerstaskolan. /Anton

Av Anton Trygg - 7 oktober 2014 11:14

Hej! Idag på morgonen så var det skolfoto här i Kvinnerstaskolan suck och jag visste ingenting och förbered var jag inte heller. Skolfoto här på Kvinnerstaskolan kommer jag och vara as ful. Sen så är jag också korkad i huvudet att jag har petat i ett hål i klassrummet så att plasten ringen gick sönder. Resultaten ser ni på bilden. Men det är väll inte så stort problem. Nu så har vi lång rast. Så vi börjar efter lunch igen klockan 12:20. Ha nu en jätte bra tisdag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 7 oktober 2014 07:41

Det här möts kanske många av på resvägen till skolan...bara å vissla en truddilutt, det går iallafall inte saktare om man är glad, kan reta någon men det kan man ta!
Morrn på er!

Av Anton Trygg - 7 oktober 2014 07:14

Godmorgon Örebro och Ludvika!
Hur mår ni? Jag mår bra toppen bra. Men iallafall hemma på elevhemmet svanen i Sörbyängen då hade jag svårt att vakna till liv och gå upp ur en varm och skön säng. Men till slut då lyckades jag att gå upp ur sängen och klä på mig kläderna. Jag åt också en jätte god frukost i min ensamhet. Sen så bäddade jag min säng, drog upp persiennerna, rullgardinerna och bortdra tänderna. Vid klockan 06:50 då gick jag ut till busshållplatsen lavendelvägen och vänta på bussen. Nu så är jag på stadsbuss 6 på väg mot Resecentrum. På Resecentrum så ska jag byta buss till länsbuss 302 och sen åka till Kvinnerstaskolan. Ha nu en fridfull tisdag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards