Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 4 oktober 2014

Av Anton Trygg - 4 oktober 2014 23:37

Hej! Nu så ska jag äta en talrik fil och smörgås med messmör på. Och sen så blir det sängen för min del. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 4 oktober 2014 23:13

Nu så få ni fan ta och ge er alla Leksingar. Jag blir så trött på er alla att ni säger hela tiden att ÖREBRO HK är dåliga. Och vad är inte LEKSANDS IF då? LEKSANDS IF är nu superjumbo i SHL. LEKSANDS IF har också skrivit SHLS historia att förlora flest matcher i SHL och är också SHLS sämst lag och ligger sist i SHL med bara 3 inspelade poäng. Haha

ÖREBRO HK är mycket bättre än LEKSANDS IF och nu så ligger också ÖREBRO HK på en åttonde med hela 12 inspelade poäng.

#DETÄRVISOMÄRÖREBRO

#RÖDVIT

#ÖHK

Av Anton Trygg - 4 oktober 2014 22:08

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Ikväll så kom fjärde förlusten för ÖREBRO HK när dom förlorade i Dalarna mot skräplaget LEKSANDS IF med 2-3. ÖREBRO HK tog ledningen efter 21 sekunder av finländaren Ville Viitalouma in 0-1. Och sen så tog ÖREBRO HK ledningen igen då mål av Daniel Viksten som gjorde 1-2. Därefter så föll ÖREBRO HK. Nu så åker ÖREBRO HK hem med noll poäng i bagaget mot Örebro. Jag gräver mig inte ner för att ÖREBRO HK har förlorat ikväll för att fortfarande så ligger LEKSANDS IF sist i serien och är sämsta laget i SHL. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening trots förlusten. /Anton

Av Anton Trygg - 4 oktober 2014 21:22

Hej! Nu så åker jag, Dan Christiansson och Anders Frögren hem till Ludvika igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 4 oktober 2014 16:20

Hej! Nu så är jag, Dan Christiansson och Anders Frögren på väg till Leksand. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 4 oktober 2014 14:54

Om en timmar så åker jag, Dan Christiansson och Anders Frögren till Leksand. Också om tre och en halv timme så börjar matchen mellan LEKSANDS IF - ÖREBRO HK. Nervös som bara attan är jag.

Av Anton Trygg - 4 oktober 2014 10:34

Matchdag: LEKSANDS IF mot ÖREBRO HK. ÖREBRO HK kör ner LEKSANDS IF på jorden ikväll på bortaplan. Jag kommer också till TEGERA ARENA ikväll och hejar fram ÖREBRO HK till tre jätte sköna och betydelsefulla poäng. Heja ÖHK

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards