Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 27 oktober 2014

Av Anton Trygg - 27 oktober 2014 23:40

Hej! Jag och Mamma har för ett lite tag sen titta på en känslosam cancergala på tv 7. Det är så tragiskt att en familj ska få lida och se att sin fru/Mamma gå bort i cancer. Stakas barn att inte få växa upp med sin Mamma. Vilken jävla sjukdom att den ska finans. Cancer försvunnen. Nu så ska jag ta en sen snabb dusch. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 27 oktober 2014 22:40

Min Morfar dog i prostatacancer när jag levde och min Farfar dog av Parkinson innan jag föddes. Jag älskar er båda Morfar Sixten och Farfar Rune och det kommer jag göra för evighet.

Av Anton Trygg - 27 oktober 2014 22:28

Min Morfar dog i prostatacancer och min Farfar dog av Parkinson innan jag föddes. Jag älskar er båda Morfar Sixten och Farfar Rune och det kommer jag göra för evighet.

Av Anton Trygg - 27 oktober 2014 20:48

Hej! Nu på kvällen så har Lars-Olof Larsson varit har hemma i våran lägenhet och haft föreläsning hur man ska göra för att gå ner i vikt. Också kom det några hitt och lyssnade. Innan alla gick då fikade vi. Nu så tittar jag och Mamma på cancergalan på tv 7. Kom-igen nu också alla och stöd Cancerfonden det gör skillnaden. Ha nu en jätte bra kväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 27 oktober 2014 16:47

Glöm inte Cancergalan på tv 7 ikväll klockan 20:00.

Sprid är ni snälla.

Hälsningar från Anton

Av Anton Trygg - 27 oktober 2014 12:40

Hej Morfar! Vi stannade till vid minneslunden vid stora tunna kyrkogård i Borlänge och tände ett ljus och sa hej till dig bästa Morfar som aldrig finns med oss längre. Nyss så åkte vi också förbi Tunagården där Morfar har bott och det är så ledsamt varje gång när vi åker förbi att vi aldrig kan hälsa på min Morfar där lägre. Jag saknar dig Morfar och jag älskar dig Morfar och det kommer jag och göra för evighet. Jag kommer och ha min Morfar i mitt hjärta för alltid. Ha det så jätte bra nu uppe i himmelen Morfar. Nu så vi hemåt mot Ludvika igen. Jag hade velat att du har kunnat att läsa detta jag skriver till dig nu men jag vet redan att inte du kan man jag skriver detta ändå. I Love You Morfar. Kram från Anton

Av Anton Trygg - 27 oktober 2014 11:20

Hej! Allt gick jätte bra hos audionomen Gunvor på hörcentralen på falu lasarett. Jag har nu fått en ny hörapparat och nu så hör jag också mycket bättre. På falu lasarett så fikade vi innan vi åker hem. Då åt jag en leverpastejsmörgås och drack en äpple mer. Jag har nu också fått en ny tid att jag ska tillbaka till Falun till Audionomen Gunvor tisdag den 18:de november. Nu så åker en glad kille hem till Ludvika igen. Ha nu en jätte bra och blåsig måndag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 27 oktober 2014 08:44

Hej! Nu så bär av till Falun till hörcentralen på falu lasarett. För tag jag ska till audionomen och få en ny hörapparat. Ha nu en jätte bra måndag på er allesammans. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards