Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 22 oktober 2014

Av Anton Trygg - 22 oktober 2014 22:14

Hej! Ikväll så var det jätte kul och bada med Å-kul på Hagabadet. På Hagabadet så fikade jag med glass och Coca-Cola också. För ett litet tag sen så har jag kommit hem till elevhemmet svanen igen. Nyss så har jag borsta tänderna. Jag har också precis pratat med bästa Mamma i mobiltelefonen. Nu så ska jag sova. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 22 oktober 2014 22:01

Hej på er alla Hockey-vänner!
Ikväll så vann ÖREBRO HK på bortaplan mot skräplaget LULEÅ HF med hela 3-1 i COOP NORRBOTTEN ARENA. 15 minuter och 03 sekunder in i andra perioden så reducera ÖREBRO HK till 1-1 mål av Kalle Olsson. I tredje så utökade ÖREBRO HK ledningen till 2-1 mål av Brian Willsie. Slutet av tredje perioden så utökade finländaren Ville Viitaluoma ledning till 3-1 i tomkasse och slutresultatet för ÖREBRO HK. Nu så åker ÖREBRO HK hem till Örebro med tre jätte sköna och betydelsefulla poäng i bagaget. Grattis till tre poäng ÖREBRO HK. Örebro hittar man nu på en 7:de plats i SHL-Tabellen. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 22 oktober 2014 21:21

Yes vill skön seger för ÖREBRO HK som vann matchen med 3-1 borta mot LULEÅ HF!

Av Anton Trygg - 22 oktober 2014 20:56

Yes ÖREBRO HK leder nu borta mot LULEÅ HF med 2-1!

Av Anton Trygg - 22 oktober 2014 20:33

Spännande match mellan LULEÅ HF och ÖREBRO HK. Och nu så står också ställningen 1-1.

Av Anton Trygg - 22 oktober 2014 16:30

Hej! Idag har det varit jätte lerigt och jätte blött på Kvinnerstaskolan. Idag har jag också kört Volvo bandgrävaren med Marcus Ytter. Innan vi skulle sluta då skottade vi larven och det var jobbigt. När jag slutade då spolade jag av mina leriga skor och jobbarkläder och byte om mig igen. Sen så åkte jag länsbuss 314 till Resecentrum. På Resecentrum där byte jag buss till stadsbuss 6. Nu så åker stadsbuss 6 hem till lavendelvägen/elevhemmet. Hemma på elevhemmet svanen då ska jag äta kvällsmat. Sen så ska jag åka buss till Haga centrum för att jag ska till Hagabadet och bada med Å-kul. Ha nu en jätte bra onsdagseftermiddag på er allesammans. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 22 oktober 2014 12:14

Hej! Jag blir så tokig ibland. Jag var på toa imorse innan skolan börjar klockan 08:20 så jag inte skulle bli kissnödig innan lunch. Men då blev jag kissnödig ändå före lunch och fick halvspringa från Volvo bandgrävaren till hygienavdelningen igen. Men sen så körde en av lärare upp mig till Volvo bandgrävaren så jag slapp gå tillbaka. Gud vad snälla lärare jag har här på Kvinnerstaskolan. Nyss så har jag ätit lunch. Snart så ska vi köra maskiner igen. Ha nu en jätte bra onsdag på er allesammans. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 22 oktober 2014 07:12

Godmorgon onsdag!
Förlåt Mamma att jag inte ringde igår för att jag var så trött så att jag somnade på en gång när jag la mig i sängen. Jag ringer till dig Mamma idag när jag kommer fram till Kvinnerstaskolan. Men iallafall hemma på elevhemmet svanen då gick en jätte trött kille upp ur sängen och kläde på sig kläderna. Jag åt också en jätte god frukost i min ensamhet. Sen så bäddade jag min säng och borsta tänderna. Vid klockan 06:45 då gick jag ut i mörkret och gick till busshållplatsen lavendelvägen och väntade på bussen. Nu så är jag på stadsbuss 6 på väg mot Resecentrum. På Resecentrum där ska jag byta buss till länsbuss 302 och sen åka till bästa och roliga Kvinnerstaskolan. Ha nu en jätte härlig onsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards